Ο θεσμός της χορηγίας στην Ελλάδα , κατά την διάρκεια της κρίσης, και εταιρίες που την εφαρμόζουν
Keywords
Χορηγίες ; Ελλάδα ; Οικονομική κρίση ; ΕταιρείεςAbstract
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική κρίση, και να διαπιστώσει πιες είναι οι αλλαγές στις πολιτικές των επιχειρήσεων , και στο υπάρχον νομοθετικό σύστημα καθώς και η διαδικασία σύναψης χορηγικών συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων και επαγγελματικών, καλλιτεχνικών και άλλων ομάδων, με μελέτη περιπτώσεων τριών επιχειρήσεων που συνεχίζουν τις χορηγίες κατά την διάρκεια της κρίσης .
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με άντληση στοιχείων από το διαδίκτυο, τη σχετική βιβλιογραφία. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ομαδοποιήθηκαν και επεξεργάστηκαν ώστε να προκύψουν συμπεράσματα σχετικά με την χορηγία σε περιόδους κρίσεων.
Στο πρώτο κεφάλαιο ερευνούμε τον θεσμό της χορηγίας . Κάνουμε ιστορική αναδρομή , και εξετάζουμε την σημασία του στην αρχαιότητα , όπου συνδέετε άρρηκτα πλέον με την σημερινή εποχή . Έπειτα αντλούμε τις διαφορές και τις ομοιότητες με την σύγχρονη εποχή . Επιπλέων κάνουμε τον διαχωρισμό εννοιών με την δωρεά, και την διαφήμιση .
Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάμε στην χορηγία μέσα στην κρίση , τις πολιτικές ,και κατευθύνσεις των εταιριών , καθώς και άρθρα στα οποία εμφανίζετε ο θεσμός να βρίσκετε σε δυσκολία . Επιπρόσθετα μελετάμε τις ακμάζουσες χορηγίες στον αθλητισμό . Έπειτα διερευνούμε τα προγράμματα χορηγιών τριών μεγάλων εταιριών , που ακόμα επενδύουν στον θεσμό της χορηγίας με ζήλο και προσπάθεια . Τέλος προσπαθούμε να δούμε το μέλλον στον θεσμό .
Number of pages
86 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: