Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
Keywords
ZARΑ Α.Ε. ; Enterprise Resource Planning ; Μάρκετινγκ ; Εσωτερικό μάρκετινγκ ; MarketingAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ (όπου είναι τα 4P). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η πρώτη γνωριμία με την εταιρεία καθώς αναφέρονται η ιστορία και τα καταστήματά της. Επιπλέον στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΖΑRΑ Α.Ε.
Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης αποτελεί το σύστημα ERP το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο.
Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ αναφέρεται στο πέμπτο κεφάλαιο όπου η εταιρεία ZARA Α.Ε το εφαρμόζει για την καλύτερη λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη.
Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια του marketing plan το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει νπροβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά.
Number of pages
49 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: