Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
Keywords
Marketing ; LOREAL ; Στρατηγική ; ΚερδοφορίαAbstract
Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε χαμηλές τιμές με σκοπό να επιβιώσουν στα νέα οικονομικά δεδομένα και στον έντονο ανταγωνισμό. Για να συμβεί όμως κάτι τέτοιο, βασική προϋπόθεση είναι η εταιρία να έχει ένα καλά δομημένο στρατηγικό πλάνο που να είναι σχεδιασμένο με προσοχή και αποτελεσματικότητα για να μπορεί να στηρίξει τις ανάγκες των καταναλωτών. Σε αυτά τα πλαίσια, σκοπός της στρατηγικής μάρκετινγκ και εν συνεχεία της εν λόγω εργασίας είναι να δείξει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να οργανωθεί σωστά έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της και να κατακτήσει μια συγκεκριμένη θέση στο μερίδιο της αγοράς αναλογικά πάντα με τις δυνατότητες της και των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που έχουμε.
Number of pages
98 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: