Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ
Keywords
Ποτοποιίες ; Εσωτερικό - εξωτερικό περιβάλλον ; SWOT Analysis ; Μάρκετινγκ ; ΑΜΒΥΞAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα
από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια
στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης μέσω της
SWOT ανάλυσης. Η στρατηγική αποτελεί σημαντικό μέσο διασύνδεσης της
επιχείρησης με το περιβάλλον της και γι αυτό είναι άκρως σημαντική για τη
βιωσιμότητα της.
Η μελέτη αυτή, εξετάζει τα βασικά στοιχειά του κλάδου, μέσα από τις
κλαδικές μελέτες που δημοσιεύονται ανά περιόδους, τη σύγχρονη βιβλιογραφία και
πηγές στο διαδίκτυο. Αργότερα, εξετάζονται οι βασικοί ανταγωνιστές της
επιχείρησης και στη συνέχεια αναλύεται η υπό εξέταση επιχείρηση.
Τέλος, περιγράφονται και αναλύονται οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες
και οι απειλές της επιχειρήσεις και εξάγονται τα βασικά συμπεράσματα για το μέλλον
και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Ταυτόχρονα το μεθοδολογικό εργαλείο που
χρησιμοποιούμε οδηγεί και σε κάποιες προτάσεις που μπορεί να εφαρμόσει η
επιχείρηση σε μακροχρόνιο επίπεδο.
Abstract
This current study refers to strategic marketing issues through the study of the
company ΑΜΒΥΞ. The main objective of this dissertation is to analyze the main
elements of internal and external environment of the company through SWOT
analysis. The strategy is an important cross linking agent of the firm with its
environment and so it is extremely important for her viability.
This study examines the basic issues of the industry, through the industry’s
studies, which are published every year, the current literature and Internet sources.
Later, examines the major competitors of the company and then analyze the company.
Finally, the present dissertation describes and analyzes the forces, weaknesses,
opportunities and threats of the company and exported the main conclusions for the
future and sustainability of the association. Simultaneously the methodological tool
used, leads to a set of conclusions and suggestions that can be applied by the firm
over the long term.
Number of pages
52 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: