Ανάπτυξη πρωτότυπων διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών με χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης κίνησης ΚΙΝΕCΤ της Microsoft
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή ; TPSH::ΤεχνολογίαΛέξεις κλειδιά
Kinect ; Αισθητήρας κίνησης Kinect ; Τεχνολογία στην εκπαιδευτική διαδικασία ; Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας ; ΤΠΕΠερίληψη
Η συνεχής ανάπτυξη και έρευνα στον τομέα της τεχνολογίας και η παράλληλη είσοδος
στην αγορά και στην κοινωνία συσκευών που προσφέρουν πολυτροπική είσοδο
γενικότερα με ολοένα χαμηλότερο κόστος προκαλεί ορισμένα ερωτήματα. Πώς μπορεί να
επωφεληθεί η Εκπαίδευση από τις νέες τεχνολογίες; Παραμένει στο μαυροπίνακα, ή
εξελίσσεται χρησιμοποιώντας αυτές τις τεχνολογίες; Με ποιον τρόπο μπορεί να
χρησιμοποιηθεί μία συσκευή πολυτροπικής εισόδου, όπως είναι το Kinect της Microsoft,
για την ανάδειξη διδακτικού υλικού; Είναι εφικτή η ανάπτυξη εφαρμογής με μία τέτοια
συσκευή με απλές γνώσεις προγραμματισμού ή αποτελεί έργο μονάχα λίγων εκλεκτών;
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η αναζήτηση απαντήσεων στα ερωτήματα αυτά με
την θεωρητική προσέγγιση ως προς τον τρόπο που οι νέες τεχνολογίες μπορούν να
συμβάλλουν στην Εκπαίδευση καθώς και με την ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών που
αναδεικνύουν διδακτικό υλικό και χρησιμοποιούν το Kinect της Microsoft στην έκδοση
για υπολογιστή. Επιπλέον στην εργασία αυτή περιλαμβάνεται η έρευνα σχετικά με την
Επαυξημένη Πραγματικότητα, μία εξελιγμένη άποψη διαδραστικής διεπαφής χρήστη.
Αριθμός σελίδων
93 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: