Οργάνωση και λειτουργία εστιατορίων με αστέρι Michelin
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::ΕστιατόριαΛέξεις κλειδιά
Αστέρι Michelin ; Εστιατόρια ; Ποιότητα υπηρεσιών ; Οργάνωση εστιατορίουΠερίληψη
Η οργάνωση ενός εστιατορίου απαιτεί πολλή προσωπική δουλειά, συνεχή επίβλεψη, συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την επιλογή των κατάλληλων υλικών και μηχανημάτων για την κουζίνα του. Ειδικά, αν ο στόχος του είναι η αναγνώριση και η επιβράβευση, τότε οι απαιτήσεις είναι πολύ πιο έντονες. Από την κουζίνα και τα ενδότερα μέρη του εστιατορίου έως τον εξωτερικό χώρο, τα καθίσματα και το στήσιμο των τραπεζιών, το προσωπικό και την τοποθεσία που βρίσκεται διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αποδοχή του από το μερικές φορές πολύ απαιτητικό πελατολόγιο.
Σήμερα, τα κέντρα εστίασης έχουν αναδειχτεί σε μία κερδοφόρα επιχείρηση που προσπαθεί να πετύχει την ικανοποίηση των πελατών και την προσέλκυση συνεχώς νέου πελατολογίου προκειμένου να αποκτήσει περισσότερα χρήματα, κοινωνική προβολή, αναγνώριση και καταξίωση στον χώρο της επισιτιστικής αγοράς και βιομηχανίας. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι, ακόμα και νεαρής ηλικίας, έχουν αλλάξει τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους σχετικά με την διασκέδαση και την ψυχαγωγία και προτιμούν να πάνε με την παρέα τους σε ένα εστιατόριο και να δοκιμάσουν καινούριες γεύσεις και κουζίνες πρωτόγνωρες παρά να ασχοληθούν με κάτι διαφορετικό.
Η σύγχρονη κουζίνα έχει εξελιχθεί ραγδαία και νέες γαστρονομικές προτάσεις έρχονται να προσφέρουν στους πελάτες μία αίσθηση πληρότητας και ευχαρίστησης. Η πρόοδος και η αλλαγή αποδεικνύεται και από το πλήθος μαγειρικών εκπομπών που ξαφνικά και απότομα έχουν κατακλύσει τον χώρο της τηλεόρασης και όχι μόνο. Λέξεις, όπως, «Γκουρμέ» και «τρούφα παπαρούνας» έχουν κατακλύσει το λεξιλόγιο των έως τώρα κλασικών και παραδοσιακών στο φαγητό ανθρώπων.
Στόχος πολλές φορές των εστιατορίων είναι να λάβουν το αστέρι Michelin και να αποδείξουν κατά συνέπεια την ανωτερότητά τους στον χώρο και την αξία τους ως επιχείρηση αλλά και ως πηγή ψυχαγωγίας και τροφοδότησης. Είναι ένα βραβείο πουπολύ δύσκολα δίνεται καθώς στην Ελλάδα, για παράδειγμα, μόνο 5 εστιατόρια έχουν καταφέρει να το κερδίσουν και μόνο ένα εστιατόριο έχει 2 αστέρια.
Περίληψη
Managing a restaurant requires a great deal of personal labour, constant supervision, the cooperation of all parties involved and the selection of suitable kitchen materials and equipment. This is even more significant if the restaurant’s objective is to be recognized and awarded. The kitchen and the internal areas of the restaurant, the dining area, the seating and the layout of the tables, the staff and the location; all play their individual, albeit equally important role in the restaurant’s acceptance by its demanding clientele.
Nowadays, restaurants have developed into one of the most lucrative types of business that simultaneously try to satisfy their regular clients, as well as attract new ones in order to generate more profit, social exposure, recognition and eminence in the field of food service and the restaurant industry. Entertainment and leisure habits are increasingly changing, even in the younger demographic, with people preferring to go out to a restaurant to enjoy new experiences and flavours of previously unknown cuisines rather than spend a night out in another manner.
Modern cuisine is a rapidly evolving entity, as new gastronomical delights are offered to diners, providing them both pleasure and complement. Progress and change in this area are apparent from the abundance to cooking programmes on television and other media. Words such as “gourmet” and “poppy seeds” have entered our vocabulary and have been integrated into our classic and traditional dishes.
A number of restaurants aim at receiving a Michelinstar and subsequently demonstrate their superiority in the industry and their worth as a business and well as an entertainment and dining establishment. To be awarded a Michelinstar is a difficult task; in Greece only five restaurants have been awarded stars and just one of them has gained 5 stars, which is a great achievement in the food service industry.
Αριθμός σελίδων
78 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: