Κατασκευή συστήματος μετατόπισης αισθητήρων ελεγχόμενο από Η/Υ της ανοιχτού τμήματος δοκιμών αεροσήραγγας του εργαστηρίου μετρήσεων τεχνικών μεγεθών. Εγκατάσταση συστήματος και λήψη ενδεικτικών μετρήσεων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::ΑεροδυναμικήΛέξεις κλειδιά
Αεροσήραγγες ; Σύστημα μετατόπισης αισθητήρων ; Επιλογή υλικών ; Αεροδυναμική σήραγγα ; Έλεγχος μέσω Η/ΥΠερίληψη
Ένας από τους τρόπους αεροδυναμικής μελέτης είναι η τοποθέτηση μοντέλου
εντός πεδίου ροής που παράγεται από αεροδυναμική σήραγγα. Σε ορισμένες
περιπτώσεις το μοντέλο είναι υπό κλίμακα, όπως φέρ ' ειπείν αν πρόκειται για
πτέρυγα αεροσκάφους, καθότι δεν είναι πρακτικό να είναι το ίδιο το φυσικό
αντικείμενο εντός της σήραγγας .
Η μελέτη αεροδυναμικών μοντέλων , απαιτεί και την . επίλυση ε_vός βασικού
προβλήματος, τη στήριξη των · μοντέλων, τη μετατόπισή τους και τη λήψη
μετρήσεων με διαφόρων ειδών αισθητήρια, εντός του ανοιχτού ή κλειστού θαλάμου
δοκιμών με τη βέλτιστη σταθερότητα - ασφάλεια, ακρίβεια-επαναληψιμότητα θέσης
και ακρίβεια μέτρησης .
Για το σκοπό αυτό έχουν γίνει μελέτες και έχουν υλοποιηθεί συστήματα
στήριξης, μετατόπισης και μέτρησης, γνωστά στους μελετητές - ερευνητές ως
Traνersing systems for wind tunnels.
Σκοπός και στόχος αυτής της πτυχιακής αποτελεί η μελέτη - κατασκευή ενός
συστήματος μετατόπισης αισθητήρων 3 + 1 αξόνων ελεγχόμενο μέσω Η/Υ ,
εφαρμογή που είναι απαραίτητη στη βελτίωση και αναβάθμιση του εργαστηρίου
Μετρήσεων Τεχνικών Μεγεθών. Πρόκειται για μια από τις βασικές διατάξεις στη
μελέτη αεροδυναμικών φαινομένων, ώστε να υλοποιηθούν πλήθος πειραμάτων -
μελετών τόσο σε προπτυχιακό επίπεδο φοιτητών όσο και σε ερευνητικό επίπεδο , με
αποτέλεσμα τη διενέργεια σύγχρονων μελετών αεροδυναμικών φαινομένων.
Περίληψη
Α fundamental analysis tool in aerodynamics is wind tunnel-based modelling. This
involves placing a model, quite often a scale model, within a flow field.
Fixing the model within the flow field and taking accurate measurements is an
interesting technological problem examined in this dissertation which is submitted in
partial fulfilment to the requirements for a Beng degree accompanied by the actual
mechanism it discusses.
The mechanism is required to support the model, allow it to traverse within the flow
field and accommodate measurements with different types of sensors. Positioning
accuracy, measιuements precision and overall personnel and material safety are of
paramount importance in this design.
The aim ot' the project is to contribute to the instrumentation and metrology laboratory
with the mechanical infrastructure fοr a computer-controlled 3+ 1 axis traversing
mecl1anisn1. It is the author's hope that once this is put in place it will enable high
quality research in the field ot' aerodynamics.
Αριθμός σελίδων
45 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα ΜηχανολογίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: