Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
Πτυχιακή εργασία
Author
Καραγεώργος, Αχιλλέας
Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης
Date
2013Advisor
Ψαρομήλιγκος, ΙωάννηςKeywords
Αισθητήρας κίνησης Kinect ; QUIZGAME ; BUGSPLAT ; KinectAbstract
Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα χρώματος και 4 μικρόφωνα,στη συνέχεια έγινε ανάλυση αυτών.Ακολούθησε μια αναφορά στο SDΚ του Kinect κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπως οι αναλυτικές τεχνολογικές λεπτομέριες των αισθητήρων και στις απαιτήσεις υλικού και λογισμικού.Η παρουσίαση επίσης περιελάμβανε πληροφορίες για το ΙDΕ που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των εφαρμογών καθώς κι επεξήγηση των εργαλείων του SDK που μας βοήθησαν στο να υλοποιήσουμε τις εφαρμογές μας.Αναφέρθηκαν παραδείγματα χρήσης του αισθητήρα που βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο κι εικόνες αυτών. Στο τέλος της πτυχιακής εργασίας έγινε ανάλυση των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν από εμάς, κι ο σκοπός της κάθε εφαρμογής, μαζί με εικόνες που δείχνουν βήμα προς βήμα την λειτουργία τους.
Number of pages
82 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Language
GreekThe following license files are associated with this item: