Ογάνωση και διοίκηση επισιτιστικού τομέα ξενοδοχείου πέντε αστέρων. Μελέτη περίπτωσης INTERCONTINENTAL
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Τουριστική βιομηχανία ; Ξενοδοχείο INTERCONTINENTAL ; Τμήμα επισιτισμού ξενοδοχείουΠερίληψη
Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο στη χώρα μας όσο και στον κόσμο
γενικότερα, η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης . Όπως γνωρίζουμε, η βιομηχανία αυτή απαρτίζεται από διαφορετικής μορφής μονάδες όπως ξενοδοχεία πόλεων, παραθερισμού , motels, campings, διαμερίσματα αρκεί να παρέχουν ύπνο και φαγητό φυσικά, μιας και η εστίαση αποτελούσε ανέκαθεν μία από τις σημαντικότερες ανθρώπινες δραστηριότητες.
Η Ελλάδα πάντα υπήρξε ένας από τους χώρους που υποστήριξαν σθεναρά τον θεσμό της φιλοξενίας, σε βαθμό μάλιστα που προστατευόταν από μία ανώτερη θεότητα, τον Ξένιο Δία. Η φιλοσοφία αυτή έγινε τρόπος ζωής για τους ανθρώπους οι οποίοι συνέδεαν σε κάθε τους δραστηριότητα τη φιλοξενία και την εστίαση, δείχνοντας έτσι ένα ανώτερο επίπεδο πολιτισμού.
Τα ξενοδοχεία στις μέρες μας αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους ως
φιλοξενούμενους και προσπαθούν να προσφέρουν υπηρεσίες και φιλοξενία η οποία να ξεπερνά τις προσδοκίες τους. Αφιερώνουν χρόνο και χρήμα για να ικανοποιήσουν τις γαστρονομικές απαιτήσεις και επιθυμίες ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών και για να κάνουν βέβαια την επιχείρησή τους πιο ελκυστική για καινούργιους πελάτες. Το τμήμα του επισιτισμού θεωρείται - όχι άδικα - το πιο κερδοφόρο της
επιχείρησης και για αυτόν το λόγο δίνεται μεγάλο βάρος στην οργάνωση της λειτουργίας του.
Αριθμός σελίδων
105 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: