Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου πόλεως
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Οργάνωση ; Διοίκηση ; Τμήμα υποδοχής ; Τμήμα ορόφων ; Housekeeping ; Εστιατόρια ξενοδοχείων ; Κουζίνα ; Μπαρ ; Τμήμα προμηθειών ; Έλεγχος ; Τμήμα συντήρησης ; Τμήμα ασφάλειας ; Λογιστήριο ; ΕπικοινωνίαΠερίληψη
Η προσέγγιση της δραστηριότητας της οργάνωσης των τμημάτων ενός
ξενοδοχείου, μας δίνε ι τη δυνατότητα να αναλύσουμε τις διάφορες παραμέτρους που
συνδέονται με αυτή και να καταγραφούν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να αποβεί
πιο αποτελεσματική για ένα ξενοδοχείο. Η οργάνωση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, αλλά
ένα χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Τα ξενοδοχεία
δεν μπορούν παρά να ακολουθήσουν τις διαδικασίες της οργάνωσης στηριζόμενα
στις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία αλλά και στην εξέλιξη των επιστημών.
Η οργανωτική δομή, όπως περιγράφεται στην εργασία αυτή, βοηθάει στην
κατανόηση από μέρους των εργαζομένων, των καθηκόντων και των ρόλων τους στα
πλαίσια μιας επιχείρησης.
Εξετάζονται τα τμήματα του ξενοδοχείου αναλυτικά σε σχέση με την
οργάνωση και λειτουργία τους, οι αρμοδιότητές τους, η στελέχωσή τους και
γενικότερα η αποστολή τους στην πορεία των εργασιών ενός ξενοδοχείου. Η
υπηρεσία υποδοχής, το τμήμα ορόφων, τα επισιτιστικά τμήματα (εστιατόριο, μπαρ,
κουζίνα), το τμήμα προμηθειών, το τμήμα συντήρησης και το λογιστήριο αποτελούν
τον σκελετό ενός τυπικού ξενοδοχείου πόλεως.
Η μεταξύ τους επικοινωνία και η σημασία της στην αποδοτικότητα της
επιχείρησης είναι το τελευταίο κομμάτι που εξετάζεται σε αυτή τη μελέτη που
εκπονείται στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας για το τμήμα Τουριστικών
Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά.
Περίληψη
The approach concerning the process of how the different hotel departments
are organized, gives us the opportunity to analyze the different parameters connected
as well as record the modes to effectively organize a hotel , which is not the mail
priority, but the means to achieve its main goal as a business. Hotels are bound to
follow the process of being organized with the use of the potentialities of technology
and the adνancement of different sciences. The organizational pattem, which is
described in this project, contributes to the stuff' s fully comprehension of their duties,
roles and responsibilities as part of the framework of a business of this kind.
Eνery department is meticulously inspected and surveyed regarding its
organization and function, its stuff as well as the responsibilities and the delegated
duties since they are all parts of the operational process of a hotel. The front office
department, the housekeeping department, the F&B department (restaurant, bar,
kitcl1en), the depaιiment of supplies, the maintenance department and the accounting
department are all essential parts of the frame of a typical city hotel.
The communication among the aforementioned departments and iits
significance regarding the efficiency of a hotel business is the final part assayed and
presented in this study as a bachelor project for the Tourism Department of ΤΕΙ
Piraeus.
Αριθμός σελίδων
70 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: