Δίαυλοι επικοινωνιών και δίκτυα σύγχρονων οχημάτων
Abstract
Η αυξανόμενη χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων στα οχήματα, έναντι μηχανικών
και υδραυλικών μερών έχε ι να προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως η συνολική
μείωση του βάρους και του κόστους του μηχανικού συνόλου παρέχοντας ταυτοχρόνως
αυξημένη ασφάλεια και άνεση. Τα σύγχρονα οχήματα συνοδεύον τα ι από ένα πλήθος
ηλεκτρονικών συστημάτων - υπό βοηθημάτων , όπως π. χ. το σύστημα Λντιεμπλοκής των
τροχών (Λ ntilock Braking Sγstem - ΛΒS), το Σύστημα Κατανομής Πέδησης (Electronic
Brake-force Distribution - EBD), το Σύστημα Ηλεκτρονικής ευστάθειας (El ectωn i c
Po\ver Steering - ESl)) καθώς και το Παραμετρικό Σύστημα Διεύθυνσης . Τα συστήματα βοηθούν τον οδηγό και τον εφοδιάζουν μεγαλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου, μεγαλύτερη οδηγική άνεση και αυξημένο επίπεδο ασφαλείας. Επιπλέον, μελλοντικές εφαρμογές όπως αυτή του συστήματος ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης στοχεύουν στο να αντικαταστήσουν πλήρως τα υπάρχοντα μηχανικά συστήματα πέδησης και διεύθυνσης. Με τις εξελίξεις των ηλεκτρονικών σ την αυτοκινητοβιομηχανία προκύπτει η ανάγκη για αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και φυσικά χαμηλού κόστους επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων εξαρτημάτων. Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει μεταξύ άλλων μια κριτική επισκόπηση της βιβλιογραφίας διαφόρων δικτύων επικοινωνίας. Περιγράφονται τα κύρια μέρη καθώς και οι απαιτήσεις των δικτύων επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται σε ένα όχημα ή είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον σε σύγκριση μ ε τις βασικές
αναφορές της βιβλιογραφίας.
Number of pages
58 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα ΜηχανολογίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: