Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Sensorial marketing
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ ; Ανθρώπινες αισθήσεις ; Ξενοδοχειακό marketingΠερίληψη
Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο
εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα
αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές που έχει με τα
άλλα εργαλεία του Μάρκετινγκ, καθώς και τη σημαντικότητά του στον σύγχρονο κόσμο
των επιχειρήσεων.
Τα εργαλεία του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ είναι οι πέντε ανθρώπινες αισθήσεις
(η αφή, η όσφρηση, η ακοή, η όραση και η γεύση). Θα αναλύσουμε πως επηρεάζουν την
αγοραστική συμπεριφορά, την εντύπωση που δημιουργεί η ατμόσφαιρα μιας επιχείρησης
καθώς και πως βοηθούν στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν
το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ και ποίες είναι αυτές οι επιχειρήσεις.
Μία από τις αισθήσεις του Πολυαισθητικού μάρκετινγκ είναι η όσφρηση. Η μυρωδιά
είναι αποτέλεσμα ενός οργάνου του ανθρωπίνου σώματος, της μύτης, που στέλνει
πληροφορίες στον εγκέφαλο και τις επεξεργάζεται. Εάν η μυρωδιά είναι ευχάριστη ο
εγκέφαλος στέλνει μια αίσθηση ευφορίας και ευχαρίστησης, εάν όμως η μυρωδιά είναι
δυσάρεστη, τότε ο εγκέφαλος δίνει την αίσθηση της δυσφορίας.
Αναλύοντας την μυρωδιά και την επιρροή που έχει στην αγοραστική και
καταναλωτική συμπεριφορά, αποδεικνύουμε το πόσο σημαντικό ρόλο κατέχει το
Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στις ξενοδοχειακές.
Καταθέτουμε επίσης ένα πίνακα με τις μυρωδιές που μπορεί να συναντήσουμε σε ένα
δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και πως θα εφαρμόσουμε το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στην
περίπτωση αυτή .
Η μουσική επίσης, μπορεί να γίνει δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ ιδιαίτερα στις
επισιτιστικές τουριστικές επιχειρήσεις, όπως είναι τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, οι
καφετέριες και. Θα αναλύσουμε κατά πόσο η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις ενός
εστιατορίου. Πόσα είδη μουσικής υπάρχουν και ποιά από αυτά είναι προς ώφελος
κάποια προς αποφυγή. Ποιά είναι η σωστή ένταση της μουσικής. Τι είναι η ατμοσφαιρική
μουσική και πως επηρεάζει την αντικοινωνική συμπεριφορά, καθώς και πως η μουσική
βοηθάει στην αντιμετώπιση της φασαρίας που δημιουργείται εντός και εκτός του
εστιατορίου.
Θα αναλύσουμε την αφή και την όραση και πως μπορούν να επηρεάσουν την
καταναλωτική συμπεριφορά και Θα παρουσιάσουμε παραδείγματα. Μετά εξηγούμε και
αναλύουμε το Υπόδειγμα S-0-R (Stirnulus Organism Response).
Τέλος εξηγούμε πως με τη βοήθεια του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ μπορούμε να
αποκτήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και τι είναι το ανταγωνιστικό
πλεονέκτημα και πόσο σημαντικός παράγοντας είναι στις πωλήσεις μιας επιχείρησης.
Καταθέτουμε τα συμπεράσματά μας και τις προβλέψεις για το μέλλον του
Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Αριθμός σελίδων
57 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: