Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)
Keywords
Ξενοδοχειακό marketing ; Προσωπικό τουριστικών εγκαταστάσεων ; Τουριστική βιομηχανία ; Ανθρώπινοι πόροι ; Παρακίνηση εργαζομένωνAbstract
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και
η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική
μελέτη)."
Το θέμα που επελέγη είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού λόγο της
νευραλγικής θέσης που έχει σε μια επιχείρηση. Σκεπτόμενοι την ουσιαστική σημασία
της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στις επιχειρήσεις γενικά δεν Θα μπορούσαμε να
μην αναλογιστούμε την συμβολή της στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που αποτελούν
ένα από τα πιο ευαίσθητα κομμάτια τις διοίκησης λόγο της άμεσης επαφής των
ανθρώπινων πόρων με τους πελάτες καθώς επίσης και τα προβλήματα που
ανακύπτουν από την εποχική λειτουργία πολλών καταλυμάτων. Επελέγην λοιπόν
αυτό το θέμα ως πλέον επίκαιρο και ουσιαστικό για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Οι τρόποι που έγινε η έρευνα ήταν αφενός μέσω internet και αφετέρου μέσω
βιβλιογραφίας και έντυπου υλικού. Επελέγησαν βιβλία από την ελληνική και ξένη
βιβλιογραφία με κριτήριο την αναφορά τους στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
άλλα και την ειδίκευση τους στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού των ξενοδοχειακών
επιχειρήσεων.
Πολλά προβλήματα υπήρχαν όσον αφορά την ελληνική βιβλιογραφία αφού τα
βιβλία ήταν περιορισμένα σε αριθμό και με παρεμφερή ύλη . Στο internet υπήρχαν
αρκετές πηγές και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους αξιόλογες. Δεν θα έπρεπε επίσης να
παραλείψουμε τον μεγάλο όγκο πληροφοριών που διατίθενται μέσω των
επιστημονικών περιοδικών και των πρακτικών των συνεδρίων.
Abstract
The role of human resource management in operation departments and its contribution to the function of the hotel (comparative study).
Topic chosen is human resources management due to its crucial role within an organization. Considering the importance of human resource management in the corporate world in general, it can only prove a necessity for the most labor intensive field: the hospitality industry.
Hospitality is a sensitive and intangible product due to its uniqueness: production and consumption takes place the same time. These attributes produce an array of unexpected , problems and incidents that may occur during operations of a seasonal hotel.
Human resource management acts as a safeguard to ensure hotel
services and standardize processes.
Bibliography for this research was the internet, trade magazines and
International literature on human resources management along with hotel human resources case studies. Regarding Greek bibliography results were narrow and limited.
Number of pages
84 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: