Show simple item record

dc.contributor.advisorΜοίρα, Πολυξένη
dc.contributor.authorΒαρδάκα, Αναστασία
dc.date.accessioned2014-05-23T05:57:32Z
dc.date.available2014-05-23T05:57:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1817
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας στις θεωρίες των οργανώσεων, στις θεωρίες παρακίνησης του προσωπικού, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο επιλέγεται, εκπαιδεύεται και αξιολογείται το προσωπικό μιας επιχείρησης-οργανισμού. Στη συνέχεια του κεφαλαίου αποσαφηνίστηκε η έννοια του μάρκετινγκ, το πεδίο δράσης τους, οι προϋποθέσεις εφαρμογής του και τέλος οι στρατηγικές του. Το δεύτερο κεφάλαιο ανέλυσε γενικότερα την αγορά του μάρκετινγκ, αλλά και το ρόλο που διαδραματίζει ο καταναλωτής σε αυτό. Όλα τα παραπάνω, θα εφαρμόστηκαν πρακτικά στο τμήμα spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσίασε μια γενική εικόνα των κέντρων αναζωογόνησης τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο αποτέλεσε την πρακτική εφαρμογή του θεωρητικού μέρους της εργασίας στο τμήμα spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Η μελέτη, ολοκληρώθηκε με τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent134 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΟργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνιαel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜεγάλη Βρετάνιαel
dc.subject.keywordSpa therapyel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακό marketingel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedThe present study is about the organization and the management of the spa therapy division of the famous hotel Grande Bretagne. Initially in the two fιrst chapters, the significance of organism has been underlined, focusing on the theories of organizations, on the theories of encouragement of personnel, but also on the way in which is selected, is educated and evaluated the personnel of an enterprise-organism. Afterwards the chapters clarified the significance ot' marketing, their field of action, the conditions of application and finally its strategies. The second chapter analyzed more generally the market of marketing, but also the role that the consumer plays in it. All the above, have been practically applied in the department of spa therapy hotel Grande Bretagne. The third chapter presented a general picture of invigoration centers internationally and domestically. Finally the fourth chapter constituted the practical application of theoretical part of the study in the department of spa therapy hotel Grande Bretagne, as it was reported above. The study was completed with the conclusions.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"