dc.contributor.advisor | Μοίρα, Πολυξένη | |
dc.contributor.author | Βαρδάκα, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2014-05-23T05:57:32Z | |
dc.date.available | 2014-05-23T05:57:32Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1817 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa
therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η
εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας στις
θεωρίες των οργανώσεων, στις θεωρίες παρακίνησης του προσωπικού, αλλά και στον
τρόπο με τον οποίο επιλέγεται, εκπαιδεύεται και αξιολογείται το προσωπικό μιας
επιχείρησης-οργανισμού. Στη συνέχεια του κεφαλαίου αποσαφηνίστηκε η έννοια του
μάρκετινγκ, το πεδίο δράσης τους, οι προϋποθέσεις εφαρμογής του και τέλος οι
στρατηγικές του.
Το δεύτερο κεφάλαιο ανέλυσε γενικότερα την αγορά του μάρκετινγκ, αλλά και το
ρόλο που διαδραματίζει ο καταναλωτής σε αυτό.
Όλα τα παραπάνω, θα εφαρμόστηκαν πρακτικά στο τμήμα spa therapy του
ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια.
Το τρίτο κεφάλαιο παρουσίασε μια γενική εικόνα των κέντρων αναζωογόνησης τόσο
διεθνώς όσο και στην Ελλάδα.
Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο αποτέλεσε την πρακτική εφαρμογή του θεωρητικού
μέρους της εργασίας στο τμήμα spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια, όπως
αναφέρθηκε και παραπάνω.
Η μελέτη, ολοκληρώθηκε με τα συμπεράσματα. | el |
dc.format.extent | 134 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση | el |
dc.title | Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Μεγάλη Βρετάνια | el |
dc.subject.keyword | Spa therapy | el |
dc.subject.keyword | Ξενοδοχειακό marketing | el |
dc.subject.keyword | Τουριστική βιομηχανία | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.description.abstracttranslated | The present study is about the organization and the management of the spa therapy
division of the famous hotel Grande Bretagne. Initially in the two fιrst chapters, the
significance of organism has been underlined, focusing on the theories of
organizations, on the theories of encouragement of personnel, but also on the way in
which is selected, is educated and evaluated the personnel of an enterprise-organism.
Afterwards the chapters clarified the significance ot' marketing, their field of action,
the conditions of application and finally its strategies.
The second chapter analyzed more generally the market of marketing, but also the
role that the consumer plays in it.
All the above, have been practically applied in the department of spa therapy hotel
Grande Bretagne.
The third chapter presented a general picture of invigoration centers internationally
and domestically.
Finally the fourth chapter constituted the practical application of theoretical part of the
study in the department of spa therapy hotel Grande Bretagne, as it was reported
above.
The study was completed with the conclusions. | el |