Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κλωστοϋφαντουργία ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Διαφήμιση ; ΚλωστοϋφαντουργίαΠερίληψη
Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να
γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των
πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανική
παραγωγή , την αύξηση δηλαδή της ποσότητας των παραγόμενων αγαθών, την
ελεύθερη αγορά και την ανάπτυξη του ανταγωνισμού , με την επέκταση των δρόμων
και των σιδηροδρόμων για την μεταφορά των αγαθών και με την εμφάνιση των
εφημερίδων στις οποίες μπορούσαν να διαφημιστούν οι ενδιαφερόμενοι.
Από το μεμονωμένο άτομο που βάζει μια μικρή διαφήμιση στην τοπική
εφημερίδα μέχρι τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες οι οποίες χρησιμοποιούν την
τηλεόραση για να πωλούν δημοφιλή προϊόντα στα εκατομμύρια των καταναλωτών
όλου του κόσμου. Μπορεί να διαφημιστεί οποιοσδήποτε. Μπορεί κανείς να διακρίνει
επτά διαφορετικούς τύπους διαφήμισης όπως καταναλωτική ( consumer), από
επιχείρηση σε επιχείρηση (business to business), εμπορική (trade), λιανικής πώλησης
(retail), χρηματοοικονομική (fmancial), άμεσης ανταπόκρισης (direct response) και
στρατολόγησης (recruitment).
Γενικό συμπέρασμα αποτελεί πάντως πως ζούμε σε μια κοινωνία όπου η
λειτουργία των επιχειρήσεων συνεχώς αλλάζει και όλοι μέσω της διαδικασίας της
σωστής εφαρμογής του όρου Μάρκετινγκ και στρατηγικού προγραμματισμού,
προσπαθούν να ισχυροποιήσουν την θέση τους στην αγορά και συγχρόνως να
επιτύχουν το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους που μπορούν να έχουν για την επιχείρησή
τους, κάτι το οποίο θα τους εξασφαλίσει την μακροβιότητα της επιχείρησης αυτής
στην αγορά την οποία λειτουργεί.
Αριθμός σελίδων
65 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα ΚλωστοϋφαντουργίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: