Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακή διοίκηση ; Τουριστική βιομηχανία ; Τουριστική ανάπτυξη ; Ξενοδοχεία 4* ; Ξενοδοχειακό marketingΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και
διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου
Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης.
Για το λόγο αυτό, η μελέτη διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Τα δύο πρώτα
κεφάλαια περιλαμβάνουν το θεωρητικό μέρος. Γίνεται αναφορά στη σημασία του
τουρισμού και το ρόλο που παίζει το Μάρκετινγκ. Περιγράφεται αναλυτικά η
οργάνωση και διοίκηση μιας ξενοδοχειακής μονάδας ανά τμήματα, αφού πρώτα έχει
γίνει η αναφορά στην κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων σε αστέρια.
Στο τρίτο κεφάλαιο, παρατίθεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της συγκεκριμένης
πτυχιακής εργασίας, η οποία βασίστηκε στη συλλογή στοιχείων μέσω δευτερογενούς
έρευνας.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναφέρεται η μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου τεσσάρων
αστέρων (4*) Golden Age. Περιγράφεται αναλυτικά η οργάνωση και διοίκηση όλων
των τμημάτων, αφού έχει προηγηθεί η περιγραφή του ξενοδοχείου και των
χαρακτηριστικών του, της πελατείας.
Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο όπου παρατίθενται τα συμπεράσματα της μελέτης και
γίνεται φανερό ότι από την οργάνωση και τη διοίκηση του ξενοδοχείου εξαρτάται η
επιλογή του ξενοδοχείου από τους τουρίστες-πελάτες για τη διαμονή τους.
Περίληψη
This research project was conducted in the city of Athens, known for its glorious
history, worshipped by gods and people, a city where the ciν ilization was bom.
Aim of the present final work is the study of the organization and ad.ministration of a
hotel unit generally and concretely of a four stars botel (4*) located in Athens, called
Golden Age, as study of case. For this reason, the following study is separated in five
chapters. The two first capitals include the theoretical approach. It becomes report in
the ίmportance of tourism and the role-playing of Marketing. The hotel's unit
organization and ad1ninistration are analytically described per departments, fil"stly
after having done the report in the categorization of hotels in stars. Ιn the third chapter,
it is rnentioned tbe methodology of conduct of particular final work, which was based
on the collection of elements via secondary research. Ιn the fourtl1 chapter, ίt is
reported the study of case of four stars (4*) hotel Golden Age. It is analytically
described the organization and administration of all departments, after has preceded
the description of hotel and his characteristics, the clientele. Finally, the fifth chapter
in which are mentioned the conclusions of study, it become obvious that the
organization and the administration of hotel depends οn the choice of hotel from the
tourists-customer for their accommodation.
The hotel industry is an integral segment of the hospitality sector that is sensitive to
external environmental changes. Ιn order to remain competitive, hotels must be
flexible to quickly reactions and adapt to extemal enνiI"onment challenges. Due to the
close interactions and relationsbips between employees and managers, there can be
direct effects οn a hotel's performance when intemal and external changes occur.
Αριθμός σελίδων
87 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: