Διερεύνηση των προοπτικών ανάπτυξης μορφών εναλλακτικού τουρισμού στην Πελοπόννησο
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::ΤουρισμόςΛέξεις κλειδιά
Εναλλακτικός τουρισμός ; Πελοπόννησος ; Τουριστική ανάπτυξη ; Ξενοδοχειακό marketingΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των προοπτικών ανάπτυξης
μορφών εναλλακτικού τουρισμού στην Πελοπόννησο. Με την ανάλυση των μορφών
του τουρισμού και πιο αναλυτικά, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στην
Ελλάδα και στη συνέχεια στην Πελοπόννησο συμπεραίνουμε ότι η Ελλάδα και
συγκεκριμένα οι πιο ορεινές περιοχές της Ελλάδας αποτελούν πρότυπο εναλλακτικού
τουρισμού, καθώς προσφέρουν στον επισκέπτη τουρίστα ελκυστικά πακέτα και
υπηρεσίες εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ελλάδα
προσελκύει ετησίως περισσότερο από 17 εκατομμύρια επισκέπτες.
Αναφέρεται παρακάτω πιο συγκεκριμένα ότι και οι επτά νομοί της Πελοποννήσου
διαθέτουν εναλλακτικό τουρισμό και συγκεκριμένα θρησκευτικό τουρισμό ,
αρχαιολογικό τουρισμό, αθλητικό τουρισμό, αγροτουρισμό, εκπαιδευτικό τουρισμό,
ιαματικό ή τουρισμό υγείας, ορειβατικό και περιπατητικό τουρισμό καθώς επίσης και
οικοτουρισμό . Προγραμματίζουν εκδηλώσεις προβάλλοντας το τουριστικό προϊόν
τους, η κάθε περιοχή ξεχωριστά, "εκμεταλλεύονται" την ομορφιά, τα ιστορικά
μνημεία, τους αρχαιολογικούς χώρους, τα ήθη και έθιμά τους κάνοντας τον επισκέπτη
να χαλαρώσει από την καθημερινότητά του και να απολαύσει τα τοπία και τις
παροχές των ντόπιων εθελοντών, κάτι το οποίο ταυτόχρονα μπορεί να αναδείξει
πρωτότυπες κερδοφόρες επενδυτικές ευκαιρίες.
Για να υπάρχει μεγάλη ζήτηση όμως στον εναλλακτικό τουρισμό θα πρέπει να τεθούν
κάποιες βασικές προϋποθέσεις. Δηλαδή, θα πρέπει να υπάρχει η σωστή ενημέρωση
του κόσμου , να γίνεται σωστή διαφήμιση με το τουριστικό προϊόν που παρέχει ο κάθε
τόπος, έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να επιλέξει ανάλογα και με το εισόδημά
του τον προορισμό που επιθυμεί και θεωρεί κατάλληλο.
Δηλαδή, θα πρέπει να δραστηριοποιούνται οι επιχειρηματίες σωστά προσφέροντας τα
αγαθά και τους πόρους στον τουρίστα-καταναλωτή με σκοπό την ικανοποίησή του,
ανάλογα με τις ανάγκες του, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να προσελκύουν
τουρίστες καθ ' όλη τη διάρκεια του χρόνου με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια
σταθερή πηγή εσόδων και απασχόλησης.
Είναι θέμα μάρκετινγκ λοιπόν η "εκμετάλλευση " του φυσικού πλούτου και των
δραστηριοτήτων που μπορούν να αναπτυχθούν χάρη σ ' αυτόν, αφού χωρίς τη
συνεργασία όλων των επιχειρηματιών τέτοιου είδους, δεν θα πετύχει κανένας την
άφιξη του τουρίστα. Πρέπει με κοινή συνεργασία και συνεννόηση να προβάλλουν τις
ομορφιές του κάθε τόπου προβάλλοντας ταυτόχρονα το τουριστικό προϊόν, έτσι ώστε
ο καταναλωτής, ο οποίος ξέρει να κρίνει και να αποφασίζει για τον κατάλληλο
προορισμό, να μείνει ευχαριστημένος κάτι το οποίο αυξάνει τα έσοδα του
προορισμού αυτού, άρα αυξάνεται ταυτόχρονα η επιθυμία για πραγματοποίηση
εναλλακτικού τουρισμού και στο κοντινό μέλλον.
Αριθμός σελίδων
67 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: