Αξιολόγηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων μέσα από τις λογιστικές καταστάσεις. Η περίπτωση των boutique hotels
Abstract
Αυτή η μελέτη έχει ως στόχο να διερευνήσει την αποδοτικότητα των Boutique
Hotels (ΒΗ) σε σχέση με άλλες κατηγορίες ξενοδοχείων. Στα πλαίσια αυτής της
έρευνας συλλέχτηκαν ταξινομήθηκαν και αναλύθηκαν τόσο ποιοτικές όσο και
ποσοτικές - οικονομικές πληροφορίες οι οποίες συλλέχτηκαν κυρίως μέσα από τις
δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις των επιχειρησεων. Η δομή της μελέτης έχει
ως εξής: Αρχικά επιχειρείται ο προσδιορισμός του προφίλ των ΒΗ και
παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά, η φιλοσοφία, οι κατηγορίες, οι παροχές των ΒΗ
στην Ελλάδα, καθώς και η γεωγραφική κατανομή τους. Επίσης παρουσιάζονται οι
λογιστικές καταστάσεις η σημασία τους για την οικονομική πληροφόρηση των
επιχειρήσεων τα χαρακτηριστικά, οι στόχοι και τα κυριότερα είδη αυτών. Εν
συνεχεία γίνεται μια λογιστική προσέγγιση της αποδοτικότητας και αναφέρονται η
έννοια, τα χαρακτηριστικά, αναλύσεις αποδοτικότητας ερευνητών καθώς και οι
δείκτες που χρησιμοποιήθηκαν για την παρούσα έρευνα. Πριν τα αποτελέσματα των
αναλύσεων και τα συμπεράσματα αναφέρεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και
το προφίλ της έρευνας. Συγκεκριμένα αναλύονται οι μέθοδοι που ακολουθήθηκαν
και τέλος παραθέτονται και τα αποτελέσματα κει τα συμπεράσματα της έρευνας.
Number of pages
234 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: