Show simple item record

dc.contributor.advisorΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.authorΜαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
dc.date.accessioned2014-05-15T13:58:27Z
dc.date.available2014-05-15T13:58:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1555
dc.description.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου των τουριστικών γραφείων είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του τουρισμού, του βασικού πυλώνα της οικονομίας της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα προσεγγιστικά λειτουργούν 4.000 τουριστικά γραφεία, ο μεγαλύτερος αριθμός των οποίων είναι συγκεντρωμένος στο νομό της Αττικής. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και περιέχει ανασκόπηση της βιβλιογραφίας , καθώς και αποτελέσματα προσωπικής έρευνας της συγγραφέα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουρισμού και της διαφήμισης καθώς αναλύονται τα είδη τους και οι παράμετροι που συντελούν για την επιτυχημένη εφαρμογής τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται ο κλάδος των τουριστικών γραφείων όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα. Στόχος του κεφαλαίου είναι η αποσαφήνιση της υφιστάμενης κατάστασης και η μελλοντική του πορεία. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η συμπεριφορά του ατόμου απέναντι στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι στρατηγικές διαφήμισης, που ακολουθούν τα τουριστικά γραφεία και η αποτελεσματικότητα τους.el
dc.format.extent75 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.titleΣτρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές διαφήμισηςel
dc.subject.keywordΤουριστικά γραφείαel
dc.subject.keywordTour operatorsel
dc.subject.keywordΑμοιβήel
dc.subject.keywordΕργασίαel
dc.subject.keywordΣυμβόλαιαel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικά προϊόνταel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this thesis will examine the industry of travel agencies, the course and the strategies pursued in marketing. The positive trend in the industry of travel agencies is needed for the development of tourism, the basic pillar of the economy. Across the country operate approximately 4,000 travel agencies, the largest number of which is concentrated in the prefecture of Attica. The work consists of four chapters and reviews of the literature and personal research results of the author. The first chapter discusses the concept of tourism and advertising as well as analyzes the types and parameters that contribute to successful implementation. The next chapter discusses the industry of tourism office as it is configured today. The aim of the chapter is to clarify the current situation and its future course. The third chapter analyzes the advertising, followed by travel agencies and their effectiveness. In the fourth and final chapter of this thesis .el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"