Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::ΤουρισμόςΛέξεις κλειδιά
Διαφήμιση ; Στρατηγικές διαφήμισης ; Τουριστικά γραφεία ; Tour operators ; Αμοιβή ; Εργασία ; Συμβόλαια ; Τουριστικό μάρκετινγκ ; Τουριστικά προϊόνταΠερίληψη
Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση
του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που
ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου των
τουριστικών γραφείων είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του τουρισμού, του
βασικού πυλώνα της οικονομίας της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα προσεγγιστικά
λειτουργούν 4.000 τουριστικά γραφεία, ο μεγαλύτερος αριθμός των οποίων είναι
συγκεντρωμένος στο νομό της Αττικής.
Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και περιέχει ανασκόπηση της
βιβλιογραφίας , καθώς και αποτελέσματα προσωπικής έρευνας της συγγραφέα. Στο
πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουρισμού και της διαφήμισης καθώς
αναλύονται τα είδη τους και οι παράμετροι που συντελούν για την επιτυχημένη
εφαρμογής τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται ο κλάδος των τουριστικών
γραφείων όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα. Στόχος του κεφαλαίου είναι η
αποσαφήνιση της υφιστάμενης κατάστασης και η μελλοντική του πορεία. Στο τρίτο
κεφάλαιο αναλύεται η συμπεριφορά του ατόμου απέναντι στις στρατηγικές
μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι
στρατηγικές διαφήμισης, που ακολουθούν τα τουριστικά γραφεία και η
αποτελεσματικότητα τους.
Περίληψη
The subject of this thesis will examine the industry of travel agencies, the course and
the strategies pursued in marketing. The positive trend in the industry of travel
agencies is needed for the development of tourism, the basic pillar of the economy.
Across the country operate approximately 4,000 travel agencies, the largest number of
which is concentrated in the prefecture of Attica.
The work consists of four chapters and reviews of the literature and personal research
results of the author. The first chapter discusses the concept of tourism and
advertising as well as analyzes the types and parameters that contribute to successful
implementation. The next chapter discusses the industry of tourism office as it is
configured today. The aim of the chapter is to clarify the current situation and its
future course. The third chapter analyzes the advertising, followed by travel agencies
and their effectiveness. In the fourth and final chapter of this thesis .
Αριθμός σελίδων
75 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: