Τα social media στον τουρισμό
Keywords
Social media ; Τουρισμός ; Μάρκετινγκ ; Marketing ; Τουριστικές επιχειρήσεις ; ΑρκαδίαAbstract
Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης
των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά
παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και τα
κοινωνικά μέσα δικτύωσης ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις
έννοιες.
Στη συνέχεια διερευνάται μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε
στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων της Αρκαδίας ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης του
Social Media Marketing στις επιχειρήσεις τους.
Τα κύρια συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι πως η ανάπτυξη
και διάδοση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στα
μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών και γενικότερα στον τρόπο με τον οποίο οι
χρήστες αναζητούν, αξιολογούν, παράγουν, αγοράζουν και καταναλώνουν
πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι κοινωνικής
δικτύωσης επιδρούν καταλυτικά στον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι τουρίστες
συγκροτούν και καταναλώνουν την τουριστική εμπειρία, και παρέχουν πληθώρα
εργαλείων στους υπεύθυνους μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων και προορισμών. Σε
διεθνές επίπεδο η τάση υιοθέτησης των τεχνολογιών του Web 2.0 φαίνεται να
επεκτείνεται χρόνο με τον χρόνο. Οι εταιρείες αρχίζουν να εμπιστεύονται ολοένα και
περισσότερο τα εργαλεία αυτά και να τα ενσωματώνουν στις γενικότερες στρατηγικές
τους μάρκετινγκ.
Abstract
The Present Final Work aims to highlight the degree that the means of social media
affect in the enterprises. Initially, a theoretical background for the tourism, the
marketing and the social means of networking is presented, in order to enable the
reader to familiarize himself with the concepts.
Afterwards, the degree and the way of use of Social Media Marketing in their
enterprises are investigated, through interviews that were conducted in executives of
hotel units in Arcadia.
The main conclusions in which the research leads is that the development and the
dissemination of social means of networking involve critical changes in the
consumer’s models of behavior and generally in the way the users seek, evaluate
,produce, buy and consume information, products and services. Consequently, the
sites of social networking affect catalytic the way in which the modern tourists
structure and consume the tourist experience, and provide an abundance of tools in the
responsible ones for tourist products and destinations marketing. In international
level, the tendency of adopting the technologies of Web 2.0 seems to expand year by
year. The companies begin to increasingly trust these tools and incorporate them in
their more general marketing strategies.
Number of pages
57 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: