Αξιολόγηση της στρατηγικής του ομίλου "Folli Follie"
Keywords
Στρατηγική ; Folli Follie ; Εξωτερική ανάλυση ; Εσωτερική ανάλυση ; SWOT AnalysisAbstract
Ο όμιλος Folli Follie (FF Group) ιδρύθηκε το 1986 και έχει καταφέρει μέσα στα 30 τελευταία χρόνια να βρίσκεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες εμπορικές ελληνικές επιχειρήσεις με παγκόσμια δραστηριότητα. Δραστηριοποιείται ως όμιλος στο σχεδιασμό, την επεξεργασία και εμπορία κοσμημάτων, ρολογιών και λοιπών παρεμφερών αξεσουάρ , στο λιανικό ταξιδιωτικό εμπόριο, στην εκμετάλλευση πολυκαταστημάτων και στη χονδρική και λιανική πώληση επώνυμων ειδών ένδυσης και υπόδησης .
Διαθέτει περισσότερα από 58 σημεία πώλησης στην Ελλάδα ενώ συνολικά δραστηριοποιείται σε 25 χώρες με περισσότερα από 600 σημεία πώλησης διεθνώς.
Βασικός σκοπός για την εκπόνηση αυτής της εργασίας ήταν η μελέτη και αξιολόγηση της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος Folli Follie .
Μέσα από την μελέτη των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν την λήψη των στρατηγικών αποφάσεων διαπιστώσαμε ότι η στρατηγική που έχει επιλέξει να ακολουθήσει ο όμιλος είναι στρατηγική επέκτασης και ανάπτυξης. Για να μπορέσει να υποστηρίξει αυτή την απόφαση εξωστρέφειας έχει επενδύσει μεγάλα κεφάλαια τόσο στην δημιουργία και ενίσχυση των καναλιών διανομής διεθνώς και στην προσέλκυση άυλων και υλικών πόρων, όσο και στην διάθεση κεφαλαίων για την εξαγορά και απόκτηση εταιρειών και την σύμπραξη στρατηγικών συμμαχιών.
Αξιολογώντας λοιπόν την στρατηγική που εφαρμόζει σε σύγκριση με τους στόχους που έχει θέσει θεωρώ ότι η επιλογή για επεκτατική πολιτική είναι εύστοχη. Καθώς όπως φαίνεται από τα οικονομικά μεγέθη, εντόπισε τις ευκαιρίες που εμφανίστηκαν σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον και τις αξιοποίησε καταφέρνοντας να αποδώσουν κέρδη στον όμιλο.
Number of pages
42 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: