Show simple item record

dc.contributor.advisorΣυκιανάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΦαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
dc.date.accessioned2014-05-15T11:09:51Z
dc.date.available2014-05-15T11:09:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1537
dc.description.abstractΜέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη σημασία της ύπαρξης του Τραπεζικού Μάρκετινγκ στην σύγχρονη, άκρως ανταγωνιστική και απαιτητική, εγχώρια και διεθνή τραπεζική αγορά. Επίσης, αναφερόμαστε στις ραγδαίες και ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν επέλθει στο Ελληνικό Τραπεζικό τοπίο ύστερα από την προσφυγή της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ. εν έτη 2010, λόγω της εκτίναξης του ελληνικού χρέους το 2009 και καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον αυτού. Στο έργο αυτό μας εξυπηρετούν τα στοιχεία που αντλούμε από έρευνες και συνεντεύξεις έμπειρων τραπεζικών στελεχών και έγκριτων οικονομολόγων, οι οποίοι βιώνουν αυτή την πραγματικότητα, από άρθρα οικονομικών συντακτών, από επιστημονικά περιοδικά καθώς και από εξειδικευμένη στο Τραπεζικό σύστημα βιβλιογραφία.el
dc.format.extent71 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές Εργασίεςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΜάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλονel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΧρηματοδότησηel
dc.subject.keywordΤράπεζεςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤραπεζικά προϊόνταel
dc.subject.keywordΤραπεζικές υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΕλληνικό τραπεζικό σύστημαel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"