Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
Subject
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές Εργασίες ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκKeywords
Χρηματοδότηση ; Τράπεζες ; Μάρκετινγκ ; Τραπεζικά προϊόντα ; Τραπεζικές υπηρεσίες ; Ελληνικό τραπεζικό σύστημαAbstract
Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη σημασία της ύπαρξης του Τραπεζικού Μάρκετινγκ στην σύγχρονη, άκρως ανταγωνιστική και απαιτητική, εγχώρια και διεθνή τραπεζική αγορά. Επίσης, αναφερόμαστε στις ραγδαίες και ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν επέλθει στο Ελληνικό Τραπεζικό τοπίο ύστερα από την προσφυγή της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ. εν έτη 2010, λόγω της εκτίναξης του ελληνικού χρέους το 2009 και καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον αυτού. Στο έργο αυτό μας εξυπηρετούν τα στοιχεία που αντλούμε από έρευνες και συνεντεύξεις έμπειρων τραπεζικών στελεχών και έγκριτων οικονομολόγων, οι οποίοι βιώνουν αυτή την πραγματικότητα, από άρθρα οικονομικών συντακτών, από επιστημονικά περιοδικά καθώς και από εξειδικευμένη στο Τραπεζικό σύστημα βιβλιογραφία.
Number of pages
71 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: