Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΑλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
dc.contributor.authorΒερβέρογλου, Ιωάννης
dc.date.accessioned2014-05-12T13:07:36Z
dc.date.available2014-05-12T13:07:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1465
dc.description.abstractΗ ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου έχει επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στις συμπεριφορές των ατόμων και γενικότερα, στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αγοράζουν ή αντλούν πληροφορίες από αυτό. Τα social media, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διεθνή αγορά, λόγω της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται, αυξάνοντας την δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία αυτή, εκμεταλλευόμενοι όσο περισσότερο μπορούν την δύναμη των μέσων αυτών. Για να είναι επιτυχημένη, θα πρέπει τα στελέχη της επιχείρησης να βρουν τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να εστιάσουν την προσοχή των καταναλωτών στα προϊόντα που προωθούν. Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα social media, αποτελεί επιτακτική ανάγκη στη σημερινή εποχή, διότι με την είσοδο τους στον χώρο αυτό, είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.el
dc.format.extent87 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΤα social media στον τουρισμόel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΚοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.keywordCosta Navarinoel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"