Τα social media στον τουρισμό
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
Βερβέρογλου, Ιωάννης
Ημερομηνία
2013Επιβλέπων
Πατσίκας, ΣτυλιανόςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet MarketingΛέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Social media ; Κοινωνική δικτύωση ; Costa NavarinoΠερίληψη
Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε
παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των
χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του
διαδικτύου έχει επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στις συμπεριφορές των ατόμων και
γενικότερα, στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αγοράζουν ή
αντλούν πληροφορίες από αυτό.
Τα social media, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διεθνή αγορά, λόγω
της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που
έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου.
Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των
καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται,
αυξάνοντας την δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία αυτή, εκμεταλλευόμενοι
όσο περισσότερο μπορούν την δύναμη των μέσων αυτών. Για να είναι
επιτυχημένη, θα πρέπει τα στελέχη της επιχείρησης να βρουν τον κατάλληλο
τρόπο, ώστε να εστιάσουν την προσοχή των καταναλωτών στα προϊόντα που
προωθούν.
Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα social media, αποτελεί επιτακτική
ανάγκη στη σημερινή εποχή, διότι με την είσοδο τους στον χώρο αυτό, είναι σε
θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και
υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του
καταναλωτικού κοινού.
Αριθμός σελίδων
87 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα ΛογιστικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: