Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΤραϊφόρου, Αδαμαντία
dc.date.accessioned2014-02-26T16:40:32Z
dc.date.available2014-02-26T16:40:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1025
dc.description.abstractΣτις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι τέτοιο δημιουργέι την ανάγκη για την θέσπιση νέων στόχων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι μιας επιχείρησης απαιτείται ένας καθημερινός αγώνας ως προς την προσέλκυση νέου αριθμού πελατών και στην συνέχεια στην ανάπτυξη αυτού. Η ανάπτυξη του πελατολογείου επιτυγχάνεται μέσω ολοκληρωμένων συστημάτων και διαδικασιών επικοινωνίας τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία αξιοποίησης του διαδικτύου στις επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τα μέσα διαφήμισης. Σε ότι αφορά την έρευνα που πραγματοποιείται αναλύονται κάποιες έννοιες όπως είναι η οργανωμένη διαφήμιση και προβολή (organized advertisement and promotion), οι αρχές και τα εργαλεία σχεδιασμού και υλοποίησης δημιουργικής στρατηγικής (creative marketing strategy) και τα media plans. Οι έννοιες αυτές αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες για την υλοποίηση σχεδίων και ενεργειών imc. Εκτός αυτών, αναλύονται οι επιπτώσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο κατά τη διαδικασία προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, όσο και μετά. Τέλος, με τη χρήση ερωτηματολογίου, επιχειρείται η απεικόνιση της κοινής γνώμης για τον αντίκτυπο που ασκούν τα ολοκληρωμένα σχέδια επικοινωνίας και διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά.el
dc.format.extent91 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΟι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordMont Blancel
dc.subject.keywordIMCel
dc.subject.keywordΜοντέλα επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordFeedbackel
dc.subject.keywordΔημόσιες σχέσειςel
dc.subject.keywordΧορηγίεςel
dc.subject.keywordΕπικοινωνιακή στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"