Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Mont Blanc ; IMC ; Μοντέλα επικοινωνίας ; Feedback ; Δημόσιες σχέσεις ; Χορηγίες ; Επικοινωνιακή στρατηγικήΠερίληψη
Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι τέτοιο δημιουργέι την ανάγκη για την θέσπιση νέων στόχων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι μιας επιχείρησης απαιτείται ένας καθημερινός αγώνας ως προς την προσέλκυση νέου αριθμού πελατών και στην συνέχεια στην ανάπτυξη αυτού. Η ανάπτυξη του πελατολογείου επιτυγχάνεται μέσω ολοκληρωμένων συστημάτων και διαδικασιών επικοινωνίας τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία αξιοποίησης του διαδικτύου στις επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τα μέσα διαφήμισης. Σε ότι αφορά την έρευνα που πραγματοποιείται αναλύονται κάποιες έννοιες όπως είναι η οργανωμένη διαφήμιση και προβολή (organized advertisement and promotion), οι αρχές και τα εργαλεία σχεδιασμού και υλοποίησης δημιουργικής στρατηγικής (creative marketing strategy) και τα media plans. Οι έννοιες αυτές αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες για την υλοποίηση σχεδίων και ενεργειών imc. Εκτός αυτών, αναλύονται οι επιπτώσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο κατά τη διαδικασία προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, όσο και μετά. Τέλος, με τη χρήση ερωτηματολογίου, επιχειρείται η απεικόνιση της κοινής γνώμης για τον αντίκτυπο που ασκούν τα ολοκληρωμένα σχέδια επικοινωνίας και διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Αριθμός σελίδων
91 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: