Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή"
Αποτελέσματα 1-20 από 32
-
Eργαλεία λογισμικού για την εξόρυξη δεδομένων: μελέτη και συγκριτική ανάλυση – εφαρμογή σε πρότυπα προβλήματα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02-27)Αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη των εργαλείων λογισμικού για το αντικείμενο της Εξόρυξης Δεδομένων. Θα εξεταστούν τα λογισμικά πακέτα RapidMiner, Weka και R, και θα διεξαχθεί συγκριτική ανάλυση σε πρότυπα προβλήματα ... -
Web application για την ενημέρωση του χρήστη περί εκπτώσεων των συνεργαζόμενων supermarket
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μίας web εφαρμογής για την δημιουργία και διάθεση των προσφορών των supermarkets. Παρόμοιες εφαρμογές έχουν δημιουργηθεί από supermarkets για τα δικά τους προϊόντα. Η ... -
Άδειες λογισμικού και πατέντες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Το θέμα της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι "Οι Άδειες Λογισμικού και οι Πατέντες".Θα προσπαθήσω λοιπόν παρακάτω,να εξηγήσω τι είναι το λογισμικό και ποια είδη λογισμικού υπάρχουν,τι είναι οι πατέντες και τέλος τι είναι,ποιες ... -
Ανάπτυξη ενός κατανεμημενου συστήματος σε προγραμματιστικό περιβάλλον android
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06-12)H παρούσα εργασία αφορά την δημιουργία ενός Συστήματος Συστάσεων και μίας εφαρμογής android. Στην εφαρμογή αυτη ο χρήστης τοπεθετει την τοποθεσία του και το σύστημα του προτείνει σημεία κοινου ενδιαφέροντος(POI) με βάση ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής LABVIEW για την επίβλεψη των λειτουργιών της μηχανής ενός σκάφους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2018-10)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την ανάπτυξη λογισμικού μέσω του προγράμματος LabView, το οποίο θα προβάλλει την κατάσταση της μηχανής με αξιοπιστία και ακρίβεια. Με την υλοποίηση της διπλωματικής εργασίας παρέχεται στον ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής αυτόματων αλγοριθμικών συναλλαγών κρυπτονομισμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με τον δημιουργία μιας εφαρμογής και ενός API server για εκτέλεση αυτόματων αλγοριθμικών συναλλαγών στις αγορές των κρυπτονομισμάτων. Αρχικά θα αναφερθούμε στην ιστορία των ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για την επικοινωνία μεταξύ χρηστών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-09-06)Η πτυχιακή αφορά την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την επικοινωνία μεταξύ χρηστών, καθώς επίσης και την καταγραφή των σύγχρονων τεχνικών μέσων και πρακτικών ανάπτυξης λογισμικού. -
Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν ... -
Ανάπτυξη λογισμικού υπολογισμού σταθεράς ροπής αδράνειας με χρήση σειρών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός εύχρηστου προγράμματος για τον υπολογισμό της σταθεράς ροπής αδράνειας βασιζόμενοι στη μέθοδο των σειρών που απαντάται στο βιβλίο του Roark «Roark's Formulas For ... -
Ανάπτυξη νευρωνικών δικτύων με χρήση μεθόδων εξελικτικής υπολογιστικής. Εφαρμογή στην ταξινόμηση βιοϊατρικών σημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-11-07)Σε αυτή τη διπλωματική εργασία επιχειρείται η δημιουργία ενός συνδυασμού γενετικού αλγορίθμου μαζί με τεχνητά νευρωνικά δίκτυα. Η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε, εφαρμόσθηκε στην ανάλυση και των διαχωρισμό των διαφορετικών ... -
Ανάπτυξη παιγνίου με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07-15)Η εργασία έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python, για εκπαιδευτικούς σκοπούς. -
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ... -
Ανάπτυξη πρωτότυπων διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών με χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης κίνησης ΚΙΝΕCΤ της Microsoft
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συνεχής ανάπτυξη και έρευνα στον τομέα της τεχνολογίας και η παράλληλη είσοδος στην αγορά και στην κοινωνία συσκευών που προσφέρουν πολυτροπική είσοδο γενικότερα με ολοένα χαμηλότερο κόστος προκαλεί ορισμένα ερωτήματα. ... -
Εγχειρίδιο εκμάθησης Java Database Connectivity (JDBC) και υλοποίηση ενός console application
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-12)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την μελέτη της τεχνολογίας JDBC (Java Data base Connectivity) και της εφαρμογής της στην δημιουργία μιας εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων. Η εφαρμογή περιλαμβάνει την ανάγνωση, διαγραφή και ... -
Εφαρμογή κοινωνικού περιεχομένου - ηλεκτρονική συνταγογράφηση φαρμάκων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό την ανάπτυξη μίας καινοτόμου εφαρμογής μέσω της οποίας θα πραγματοποιείται μια ηλεκτρονική συνταγογράφηση. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να εκτελεστεί από οποιαδήποτε κινητή συσκευή αλλά ... -
Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap!
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία προγραμματισμού σε μαθητές Γυμνασίου. Για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες έχουν προταθεί διάφοροι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι που ... -
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα ... -
Ηλεκτρονική διαχείριση και διεκπεραίωση εγγράφων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-12-18)Η παρούσα εργασία αφορά στην ανάπτυξη δικτυακής πλατφόρμας για ηλεκτρονική διαχείριση και διεκπεραίωση εγγράφων, η οποία απευθύνεται στους φοιτητές που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο πανεπιστημιακό διακρατικό πρόγραμμα ... -
Μελέτη και περιγραφή λογισμικού σχεδίου στην πράξη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη της διαχείρισης ενός λογισμικού σχεδίου (Project Management in Software Deνelopment). Μελέτη όλων των φάσεων ενός λογισμικού σχεδίου, δηλαδή από τα πρώτα βήματα της μελέτης και ...