Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος"
Αποτελέσματα 1-17 από 17
-
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-20)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν ... -
ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η οργάνωση και η διοίκηση της εταιρίας «ΑΒ Βασιλόπουλος». Ξεκινώντας με την Ιστορική Αναδρομή η εταιρία δραστηριοποιείται από το 1939 έως και σήμερα, ούσα από τις μεγαλύτερες ... -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015. Μελέτη περίπτωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-12-18)Στην πτυχιακή αυτή αναλύουμε το πρότυπο 9001:2015 κάνοντας μια εισαγωγή στις αρχές και τις έννοιες, εφαρμόζοντας αυτές σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκίνητων. Η ποιότητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κάθε ... -
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Από την αρχαία εποχή η δύναμη του λόγου αποτέλεσε θεμελιώδες μέσο για την έκφραση της ανθρώπινης σκέψης και για την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών. Η επικοινωνία αυτή που αναπτύχθηκε και εξελίσσεται ... -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα ... -
Η μελέτη της ικανοποίησης των millennials από οδοντιατρικές υπηρεσίες με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017)Η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη για την αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και για την ενίσχυση της θεραπευτικής σχέσης μεταξύ γιατρού και ... -
Η σχέση της ικανοποίησης του πελάτη και των χρηματοοικονομικών - επιχειρηματικών αποτελεσμάτων: Η περίπτωση του κλάδου των τραπεζών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η μακροχρόνια ύφεση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει αρνητικά όλους τους κλάδους και ιδιαίτερα τον τραπεζικό κλάδο. Οι τράπεζες έχουν εστιάσει στην διατήρηση των πελατών τους, καθώς η ραγδαία ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-30)Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ... -
Ο βαθμός ικανοποίησης ατόμων τρίτης ηλικίας που/οι οποίοι χρησιμοποιούν Δημόσιες Υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας: η περίπτωση της τρίτης ηλικίας του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-20)Η Τρίτη Ηλικία αποτελεί μια ιδιαίτερη πληθυσμιακή ομάδα, σημαντικά αυξανόμενη με ανομοιογενή γνωρίσματα καθώς και αυξημένες προκλήσεις και ανάγκες. Είναι σαφές ότι μεταξύ των ηλικιωμένων υπάρχουν έντονες διαφορές κατά ... -
Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων ... -
Οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των ασθενών: η περίπτωση των ιδιωτικών νοσοκομείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-16)Η παρούσα έρευνα σκοπό είχε την διερεύνηση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των ασθενών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες παροχής υγείας του ιδιωτικού τομέα για να εντοπιστούν οι διαφορές τους. Με τον εντοπισμό των διαφορών ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση για τη δημιουργία τμημάτων τεχνικής υποστήριξης εταιρειών ηλεκτρονικών συστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-05-30)Η εργασία με την οποία ασχοληθήκαμε πραγματεύεται ένα πολύ σημαντικό κλάδο στον τομέα της καλής λειτουργίας μιας εταιρείας ηλεκτρονικών συστημάτων, την τεχνική υποστήριξη και το πώς πρέπει να στηθεί σε μια μικρομεσαία ... -
Ολική ποιότητα και ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας. Μελέτη περίπτωσης: εξωτερικά ιατρεία δημόσιου νοσοκομείου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-01)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της σημασίας της ολικής ποιότητας μέσω της διερεύνησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας στα εξωτερικά ιατρεία ενός δημοσίου νοσοκομείου στην Ελλάδα και ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05-07)Ο μεγάλος όγκος της βιβλιογραφίας και οι αναρίθμητες μελέτες πάνω στην ικανοποίηση ασθενών αποδεικνύουν τη σημαντικότητα μελέτης αυτής της έννοιας ώστε να διαπιστωθεί αν ικανοποιούνται και σε ποιο βαθμό οι ασθενείς. Η ... -
Πρόσβαση και ικανοποίηση των πολιτών άνω των 60 ετών από τις υπηρεσίες υγείας του Ε.Σ.Υ την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-02)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των ατόμων ηλικίας άνω των εξήντα ετών αναφορικά με την πρόσβαση και την ικανοποίηση τους από τις Υπηρεσίες Υγείας την περίοδο μετά το 2008, όπου ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ...