Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
Organisation and management of hotel business: satisfaction of customers from services
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Πρέκα, Ευαγγελία
Λίτσι, Γιονίντα
Ημερομηνία
2016-11Επιβλέπων
Παπαγρηγορίου, ΑριστείδηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός ΈλεγχοςΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακή διοίκηση ; Ξενοδοχειακή μονάδα ; Ικανοποίηση πελατών ; SWOT Analysis ; Διοίκηση ανθρωπίνων πόρωνΠερίληψη
Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, και τις υπάρχουσες και ανερχόμενες μορφές Τουρισμού με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών του ανθρώπου. Ο στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πως όσο οι ανάγκες του κόσμου θα πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση ποιότητας ζωής του, τόσο ο άνθρωπος θα αναπτύσσεται ώστε να τις προλαβαίνει και να τις καλύπτει.
Περίληψη
The aim of this study was to assess how tourism development and organization within the hotel sector, has improved the quality of human life, from the establishment of the first hospitality rooms until today. Furthermore, both existing and developing forms of tourism were examined, in relation to the increasing need for customer satisfaction.
The purpose of this study was to prove that this field would continue to grow, in order to anticipate and cover the increasing customer needs that have derived from our improved life quality.