Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 3696-3715 από 5261
-
Οι ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ... -
Οι κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης- Η περίπτωση της Κέρκυρας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-15)Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση και η μελέτη του τουριστικού φαινομένου σε συνδυασμό με τις κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις που απορρέουν από την τουριστική δραστηριότητα στις χώρες υποδοχής. Αναλύονται βασικές ... -
Οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Ηλιούπολης και ο ρόλος τους στην καθημερινότητα των πολιτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-01)Αναμφισβήτητα η χώρα μας αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκονται στην πιο δύσκολη καμπή της κοινωνικοοικονομικής τους πορείας. Το ασταθές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον δημιουργεί εντάσεις, προστριβές ... -
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής ... -
Οι λαογραφικές βρύσες της Μάνης
(ΤΕΙ Πειραιά, 9999) -
Οι λειτουργίες του έξυπνου σπιτιού στο πλαίσιο του διαδικτύου των πραγμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-22)Στον 21ο αιώνα πλέον, η τεχνολογία εξελίσσεται με τρομερή ταχύτητα και έχει γινεί βασικό κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου. Προσφέρει άμεση ενημέρωση μέσω των έξυπνων συσκευών, ασφάλεια αλλά και άνεση. Το έξυπνο σπίτι είναι από ... -
Οι μιναρέδες των Ιωαννίνων
(ΤΕΙ Πειραιά, 9999) -
Οι μορφές απασχόλησης στον τουριστικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Σκοπός της διάλεξης αυτής είναι η μελέτη του φαινομένου του τουρισμού, έτσι όπως αυτός έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο αιώνα διεθνώς, και η ανάλυση της πολυπλοκότητας του φαινομένου αυτού. Συγχρόνως έχει ως στόχο να αναδείξει ... -
Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-10)Η αγορά στην οποία προσφέρονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι μεγάλη και μπορεί να αφορά τόσο την κάλυψη εθνικών αναγκών όσο και την κάλυψη αναγκών των ανθρώπων σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Κάθε επιχείρηση μοιάζει με ... -
Οι ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-17)Η εργασία πραγματεύεται την έννοια της ναυτιλίας καθώς επίσης και τις ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα. Η ελληνόκτητη ποντοπόρος ναυτιλία παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστική ακόμα και μέσα στην περίοδο της παγκόσμιας ύφεσης, ... -
Οι ναυτιλιακές εταιρίες στο Χ.Α. και στα διεθνή χρηματιστήρια πριν και μετά την οικονομική κρίση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Οι ξένες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα στην Ελλάδα και οι προοπτικές αύξησης των τουριστικών αφίξεων.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-17)Η πτυχιακή εργασία αφορά στον τουρισμό στην Ελλάδα. Είναι μια προσπάθεια ώστε να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο τον τουρισμό και να τον προωθήσουμε. Μέσα από την εργασία μου θέλω να παρουσιάσω τις προσπάθειες που γίνονται ... -
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ... -
Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων ... -
Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Μία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των ... -
Οι προκλήσεις των logistics στις γαλακτοκομικές μονάδες: η περίπτωση των νησιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις προκλήσεις των logistics που αντιμετωπίζουν οι γαλακτοκομικές επιχειρήσεις, με κύριο ενδιαφέρον στην περίπτωση που αυτές οι επιχειρήσεις ανήκουν σε νησιωτικό χώρο. Η μελέτη εστιάζεται ... -
Οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των ασθενών: η περίπτωση των ιδιωτικών νοσοκομείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-16)Η παρούσα έρευνα σκοπό είχε την διερεύνηση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των ασθενών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες παροχής υγείας του ιδιωτικού τομέα για να εντοπιστούν οι διαφορές τους. Με τον εντοπισμό των διαφορών ... -
Οι προτιμήσεις των ατόμων σε καταστάσεις ηθικού διλήμματος: Η περίπτωση του αυτόνομου οχήματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2019-10)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης φέρνει το αυτόνομο όχημα στο προσκήνιο ενός συνεχώς εξελισσόμενου συστήματος μεταφορών. Ένα όχημα απαλλαγμένο από την ανάγκη ύπαρξης οδηγού, το οποίο είναι ... -
Οι πτυχώσεις στο ένδυμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06-06)Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί την κορύφωση των σπουδών μας και αποτελεί εργασία έρευνας και ανάλυσης των ειδών πτυχώσεων που μπορούν να δημιουργηθούν σε ένα ύφασμα. Η έννοια της πτύχωσης σημαίνει την αναδίπλωση μίας ...