Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ"
Now showing items 1-20 of 54
-
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-20)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν ... -
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ... -
Marketing plan επιχείρησης Floros Group
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας αλλά και των λοιπών στοιχείων ... -
Αθλητικό marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-14)Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ... -
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το ... -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκε και παρουσιάζεται το θέμα των αρνητικών συμπεριφορών των καταναλωτών προς μια μάρκα. Το συγκεκριμένο θέμα μελετάται τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αλλά είναι κάτι καινούριο για την Ελλάδα. ... -
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ... -
Διεθνές μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ... -
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία. Αρχικά, αναλύονται βασικές έννοιες του τουριστικού φαινομένου, όπως είναι ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ... -
ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ εταιρική παρουσίαση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην μελέτη περίπτωσης εξαγοράς της εταιρείας ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ από τον Άγγλο-Ολλανδικό όμιλο τροφίμων και καλλυντικών UNILEVER στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από την ελληνική θυγατρική της ΕΛΑΪΣ- Unilever ... -
Εμπορικό σήμα και ευρεσιτεχνίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-29)Ο σκοπός της υπάρχουσας εργασίας είναι να περιγράψει την τρέχουσα θέση του εμπορικού σήματος και της ευρεσιτεχνίας στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Επιπλέον, στόχο έχει να αποσαφηνίσει τις παραπάνω έννοιες ... -
Εναλλακτικοί τρόποι Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)