Browsing by Keyword "Πελάτες"
Now showing items 1-12 of 12
-
Marketing plan επιχείρησης Floros Group
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας αλλά και των λοιπών στοιχείων ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών. Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι κυριότερες ... -
Απομακρυσμένος έλεγχος συστημάτων μέτρησης μέσω του πρωτοκόλλου TCP/IP
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-09) -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-30)Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ... -
Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-23)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να διερευνηθεί το φαινόμενο της εργασιακής συμπεριφοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις επιρροές του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Προκειμένου ... -
Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων ... -
Παρακολούθηση της εταιρίας "Fytorio Ο.Ε." κατά τη διάρκεια μιας διαχειριστικής χρήσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-06)H παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την όσο το δυνατό λεπτομερέστερη παρακολούθηση της εταιρίας “Fytorio Ο.Ε.”, κατά τη διάρκεια μιας διαχειριστικής χρήσης. Στόχος της είναι η κατανόηση των υποχρεώσεων της συγκεκριμένης ... -
Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05) -
Το CRM στο περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εταιρειών Vodafone - Hellas Online
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)