Browsing by Keyword "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Now showing items 1-20 of 68
-
Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι ... -
E-commerce & Φοροδιαφυγή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η σημαντική συμβολή του στη μεγέθυνση της οικονομίας θέτει σημαντικές προκλήσεις στις φορολογικές αρχές των κρατών μελών.Η πρόκληση για το σύνολο των κρατών μελών συνίσταται ... -
E-commerce κατάστημα ηλεκτρολογικού υλικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-12-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη σχεδίαση και δημιουργία ιστοσελίδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ευρέως γνωστό ως e-commerce όπου το εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών: 1) Κατασκευή ιστοσελίδας για το γραφείο Erasmus του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. με την χρήση του CMS ‘Wordpress’ 2) Κατασκευή και ανάλυση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με την χρήση της πλατφόρμας ‘Magento’
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών. Το 1ο μέρος της αναφέρεται στην ανάπτυξη ηλεκτρονικής ιστοσελίδας για το γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ. Η ανάπτυξη της ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής ... -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ... -
Αξιολόγηση πλατφορμών ανοικτού κώδικα για ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος και μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση πλατφορμών ανοιχτού κώδικα, και η σχεδίαση και κατασκευή σελίδας για αγορά νέων τεχνολογικών προϊόντων με χρήση του OpenCart, μιας e-Commerce πλατφόρμας ανοιχτού ... -
Αξιολόγηση προγραμμάτων (PLUGIN) ανοικτού κώδικα για ηλεκτρονικά καταστήματα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τα πλεονεκτήματα του. Με βάση αυτά τεκμηριώνεται η ραγδαία εξέλιξη του τα τελευταία χρόνια. Αποτέλεσμα της εξέλιξης αυτής ήταν ... -
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ... -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα). -
Ασφάλεια & ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η παρούσα πτυχιακή εκπονήθηκε στα πλαίσια φοίτησης στο τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει και να αναφέρει πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια στο διαδίκτυο και ... -
Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με το προγραμματιστικό περιβάλλον Laravel
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-17)Θα γίνει παρουσίαση του API Framework(προγραμματιστικού περιβάλλοντος) LARAVEL και του τρόπου ανάπτυξης των εφαρμογών. Επίσης με το LARAVEL θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή e-shop, αφού θα εμφανίζονται τα πλεονεκτήματα ανάπτυξης ... -
Δημιουργία ηλεκρονικού καταστήματος με την πλατφόρμα Prestashop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-01)The present work aims to present the creation of an e-shop with one of the available platforms that have been developed over the past few years, Prestashop. Also this thesis provides useful information about top e-commerce ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με μουσικά όργανα και αξεσουάρ με τη χρήση του opencart
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με είδη μουσικής. Ο πελάτης θα μπορεί να περιηγηθεί και να βρει το προϊόν της επιθυμίας του μέσα από ... -
Δημιουργία πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση Html, Php, MySQL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-12)Η πτυχιακή εργασία θα πραγματεύεται την σχεδίαση και την κατασκευή μίας δυναμικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την δημιουργία της ιστοσελίδας χρησιμοποιήθηκαν η γλώσσα προγραμματισμού PHP, η γλώσσα σήμανσης ΗΤΜL, ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-14)Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην δημιουργία ολοκληρωμένης διαδικτυακής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου (e- commerce). Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης της διαδικτυακής εφαρμογής με την χρήση ... -
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να ... -
Διασύνδεση Java με πλατφόρμες διαχείρισης e-commerce
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07-18)Οι πλατφόρμες ανοικτού κώδικα για e-commerce προσφέρουν γρήγορη και ευέλικτη λύση στην παρουσία μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Όμως ένα από τα μειονεκτήματά τους είναι η έλλειψη διασύνδεσης με την Java που είναι μία από ... -
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)