Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Επιστήμη ΥπολογιστώνΛέξεις κλειδιά
Digital marketing ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; E-Commerce ; SaaS ; Cloud computing ; Software as a Services ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι πριν λίγα χρόνια η αγορά ενός προϊόντος από το internet φάνταζε εικόνα από το μακρινό μέλλον. Κι όμως αυτό πλέον είναι γύρω μας, πλέον ο καθένας μπορεί να αγοράσει από το pc ή το smartphone του οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, εύκολα και με μόλις λίγα clicks. Όλη αυτή η διαδικασία είναι που ονομάζουμε e-Commerce, η συναλλαγή δηλαδή αγαθών ή υπηρεσιών που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα εξ’ αποστάσεως χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία του πωλητή και του αγοραστή.
Μέσα από αυτή την εργασία επιδιώκεται να καλυφθεί το θέμα σφαιρικά, συγκεντρώνοντας ορισμένες επιλογές για σύγχρονες πλατφόρμες e-Commerce, είτε δωρεάν, είτε με πληρωμή, για να ξεκινήσει κάποιος το ηλεκτρονικό του κατάστημα.
Έτσι, γίνεται μια αξιολόγηση των επιλογών, η παράθεση κάποιων λεπτομερειών που πρέπει να προσέξουμε όταν αποφασίσουμε να κατασκευάσουμε το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα και η ανάπτυξη μιας στρατηγικής που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η παρούσα εργασία επιδιώκει/στοχεύει στο να προσφέρει γνώσεις σε νέους επιχειρηματίες, ώστε να μπορέσουν εύκολα και γρήγορα να στήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, παρουσιάζοντάς τους τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.
Περίληψη
During the last few decades many things have changed, especially as far as technology is concerned. Matters of technology will be illustrated in this thesis and also a description will be given on how technology has affected many fields in everyday life. A few years ago, we could not even have imagined that in the near future we would have the ability to buy things on line. Nevertheless, today this is a reality. Everyone can purchase items through the internet whenever he would like during the day. The only things required is that the person who is likely to buy the product should have a computer or a smartphone and a personal account. This procedure is called e-Commerce. In other words, e- Commerce is the transaction of goods or services via electronic devices from distance without requiring the physical presence of the seller and the consumer.
The following paper analyzes this issue and gives emphasis on covering it in multiple ways . In order to achieve this, there are some options about modern platforms of e-Commerce gathered and represented, which are either free or paid in order, to start an e-shop.
So, my thesis contains the evaluation of our choices and the analysis of details should be looked through when someone decides to build an a e-shop. Additionally it aims to analyze the right strategy which must be applied to create a successful e-shop.
Finally, the paper targets to offer young entrepreneurs the knowledge of building an e-shop easily and in a fast way, presenting them with the best tools which they can use.
Αριθμός σελίδων
108Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
MBA - Διοίκηση ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: