Browsing by Academic Department "Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας"
Now showing items 1-20 of 66
-
Αγροτουρισμός και γαστρονομία. Μελέτη περίπτωσης "Μηλιά" Χανίων.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο αγροτουρισμός ως εναλλακτική μορφή τουρισμού σε συνδυασμό με τη γαστρονομία και τη μεσογειακή διατροφή. Για τη μελέτη ακολουθήθηκε η εξής προσέγγιση: Τα επτά πρώτα ... -
Αλβανία ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-12)Στην παρούσα Πτυχιακή Εργασία, μελετάται το θέμα: Η Αλβανία ως τουριστικός προορισμός. Ειδικότερα, αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή στις σημαντικότερες στιγμής της Αλβανίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ενώ αναφέρονται ... -
Ανάπτυξη θρησκευτικού και πολιτιστικού οδηγού στην Τήνο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται η συλλογή, καταγραφή και ανάλυση στοιχείων που αφορούν την ανάπτυξη θρησκευτικού και πολιτιστικού τουρισμού στο νησί της Τήνου. Προκειμένου λοιπόν η εν λόγω πτυχιακή εργασία ... -
Ανάπτυξη και προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Περίπτωση Νάξου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να αναλύσει τις πτυχές του εναλλακτικού τουρισμού και να τονίσει τη σημασία της διαφοροποίησης από τον μαζικό τουρισμό. Μέσα από το παράδειγμα της νήσου Νάξου, που έχει αναπτύξει ... -
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Γαστρονομικός τουρισμός: μελέτη περίπτωσης το «Ελληνικό Πρωινό»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-12)Στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας με θέμα το Γαστρονομικό τουρισμό και περίπτωση μελέτης τη δράση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος «Ελληνικό Πρωινό» πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω του διαδικτύου και σχετικών βιβλίων. ... -
Δημιουργία αγροτουριστικής μονάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-17)Στην παρούσα εργασία γίνεται μία εκτενής αναφορά της ιστορίας του τουρισμού και των διαφόρων μορφών του, όπως πολιτιστικός τουρισμός, εκπαιδευτικός, οικοτουρισμός, αθλητικός και λοιπά.. Στη συνέχεια, εστιάζουμε στον ... -
Διαπολιτισμικό management και διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Η συμβολή των διαπολιτισμικών θεωριών στην ανάπτυξη ενος αποτελεσματικού διαπολιτισμικού management
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-12)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα το διαπολιτισμικό management και τις διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Σκοπός ήταν τόσο η ανάδειξη όσο και η ανάλυση των θεωριών και της συμβολής τους στη χρήση ποικίλων μεθόδων για ... -
Διαπολιτισμικό μάνατζμεντ, απόδοση εργαζομένων και περιβάλλον εργασίας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη γύρω από το διαπολιτισμικό management, την ιστορική του εξέλιξη, την έννοια και τους εκπροσώπους τους. Θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τι χαρακτηριστικά γνωρίσματα πρέπει να ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Στη σύμβαση εργασίας ο εργοδότης είναι εκείνος που δικαιούται να αξιώσει από τον μισθωτό την παροχή της εργασίας που υποχρεούται να καταβάλλει το συμφωνημένο μισθό. Επιπρόσθετα ο εργοδότης μπορεί να είναι φυσικό ή και ... -
Διεθνή ελεγκτικά πρότυπα και ελεγκτικά σκάνδαλα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-08-04) -
Διερεύνηση των απόψεων και αντιλήψεων των γερμανών τουριστών για την Ελλάδα ως προορισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)Η παρούσα εργασία αφορά την διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των Γερμανών τουριστών για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Η επιλογή του θέματος αφορμάται αφενός από την προσωπική μου σχέση και το ενδιαφέρον μου ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ... -
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού : σεξουαλικός τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-20)Συνοπτικά η πτυχιακή αυτή εργασία στοχεύει στην έρευνα και ανάπτυξη της έννοιας του τουρισμού πορνείας, της ανάγκης δηλαδή του ανθρώπου να ψυχαγωγηθεί σαρκικά με κάποιον άλλον άνθρωπο με αντάλλαγμα χρημάτων μεταφέροντας ... -
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, καινοτόμες ιδέες και προοπτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η Ελλάδα είναι μια χώρα η οποία έχει αμέτρητα βουνά , θάλασσες και απεριόριστες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει ως τουρίστας. Είναι ένας τουριστικός προορισμός γνωστός παγκοσμίως για το φυσικό περιβάλλον ... -
Η ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού στις Σπέτσες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνουν την τουριστική περίοδο με τη σωστή ανάπτυξή τους και ικανοποιούν όλο και περισσότερους τουρίστες. Η προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού ενισχύει τόσο την ... -
Η ανάπτυξη του ιαματικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μελέτη της περίπτωσης νομού Κορινθίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04-18)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από οκτώ (8) κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται ο ιαματικός τουρισμός, τα ιαματικά λουτρά και ο τουρισμός υγείας, καθώς και η ιστορική τους αναδρομή. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά ... -
Η ανάπτυξη του σπηλαιοτουρισμού, ως εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης: Σπήλαιο Παιανίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η Ελλάδα είναι μία χώρα ιδιαίτερα προικισμένη με φυσικό κάλλος. Συνδυάζει υπέροχες αντιθέσεις άγριων ορεινών τοπίων, καταπράσινων βουνών και μαγευτικών ακρογιαλιών. Εκτός από τις φυσικές ομορφιές της επιφάνειας, το υπέδαφος ... -
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ... -
Η Βαρκελώνη ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε το παράδειγμα της Βαρκελώνης, μίας εκ των τουριστικότερων πόλεων της Ευρώπης και πώς αυτή διαχειρίστηκε τη φέρουσα ικανότητα της πόλεως, από τους Ολυμπιακούς αγώνες ...