Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Λέξη-κλειδί "Καλλυντικά προϊόντα"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ... -
Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ...