Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚαζάζης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2021-01-04T12:13:44Z
dc.date.available2021-01-04T12:13:44Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5530
dc.description.abstractΗ έκρηξη του προσφυγικού ζητήματος, ήρθε να προστεθεί στο ήδη επιβαρυμένο και προβληματικό περιβάλλον που βίωσε η χώρα την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα, το οποίο πρέπει να σέβεται, να προστατεύει και να προωθεί κάθε ευνομούμενη κοινωνία και κατ’ επέκταση, το ελληνικό κράτος. Κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση και, πολύ περισσότερο, κάθε προσφυγόπουλο, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό και το εθνικό δίκαιο. Η χώρα μας όμως και ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, βρέθηκε απροετοίμαστη. Οι ευρωπαϊκές οδηγίες, οι ενέργειες της πολιτείας και οι πρακτικές που εφαρμόστηκαν, απέτυχαν σε μεγάλο βαθμό. Η εμπειρία των προηγούμενων ετών δείχνει ότι η ιδιαιτερότητα της προσφυγικής κρίσης στην Ελλάδα, δεν επιδέχεται αντιγραφές άλλων συστημάτων του εξωτερικού. Είναι πολυδιάστατη η φύση του προβλήματος και απαιτεί σε βάθος μελέτη του φαινομένου, κοινωνική και πολιτική προσέγγιση, ριζικές αλλαγές σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο για να μπορούμε να μιλάμε, ίσως, για ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Το ερώτημα είναι κάτω από ποιες προϋποθέσεις και με ποιους τρόπους θα μπορούσε η παρεχόμενη πρωτοβάθμια εκπαίδευση στα παιδιά των προσφύγων, να βελτιωθεί προς ένα αποδοτικότερο σύστημα, σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον, προς όφελος των παιδιών και της κοινωνίας στην οποία ζουν.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleH πρωτοβάθμια εκπαίδευση παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα. Αποτίμηση και καλές πρακτικέςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΓιαννάς, Πρόδρομος
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠρόσφυγες μαθητέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subject.keywordΜοντέλα εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΘεσμικό πλαίσιοel
dc.subject.keywordΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe refugee crisis has been added to the already problematic environment that the country has experienced in the last decade due to the financial crisis. Education is a basic human right, which must be respected, protected and promoted by every favored society and, consequently, the Greek state. Every child and especially every refugee child, has the right to education, in accordance with European and national law. However, our country, in the midst of the financial crisis, was unprepared to handle it. European directives, state actions, and practices have failed. Past experience shows that, because of the peculiarity of refugee crisis in Greece, the country cannot copy other educational systems from abroad. The nature of the problem is quite complicated and requires an in-depth study of the phenomenon, a social and political approach, big changes in local and global level, if we want to achieve a desired outcome. The question is, under what conditions and in what ways could primary education provided to refugee children, be improved towards a more efficient system, in a safe and modern environment, for the benefit of the children and the society they live in.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"