dc.contributor.advisor | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Γρηγόρη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-01-04T11:19:54Z | |
dc.date.available | 2021-01-04T11:19:54Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5527 | |
dc.description.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί γενική παραδοχή και επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό να συμπλέουν με τις αλλαγές που υφίστανται οι κοινωνίες σε όλα τα επίπεδα. Σε επίπεδο διοίκησης, η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί ένα διαφοροποιημένο και σύγχρονο μοντέλο, το οποίο εστιάζει και θέτει στο επίκεντρο τον χρήστη των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των αναγκών του. Σκοπός της παρούσας εργασίας, λοιπόν, αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο είναι δυνατή η εφαρμογή των βασικών αρχών της ΔΟΠ στα ιδιωτικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αφορμή και κίνητρο για τη διερεύνηση αυτή αποτελεί η πολυετής απασχόληση της ερευνήτριας σε ιδιωτικά σχολεία της Αττικής.Η ερευνητική μελέτη περιλαμβάνει δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την έννοια της ποιότητας, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, την εφαρμογή της στην εκπαίδευση και τις ιδιαιτερότητες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η έρευνα, που βασίστηκε σε ένα δείγμα 100 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για τη διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκε ένα προσαρμοσμένο από άλλη, αντίστοιχη μελέτη ερωτηματολόγιο, τα δεδομένα του οποίου αναλύθηκαν με το στατιστικό πακέτο SPSS STATISTICS 17.0. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προέκυψαν και ορισμένες προτάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περαιτέρω διερεύνηση του θέματος ή και ναεφαρμοστούν, με αποτέλεσμα την αποτελεσματικότερη εφαρμογή των αρχών της ΔΟΠ στην εκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 162 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | el |
dc.subject.keyword | Ιδιωτική παιδεία | el |
dc.subject.keyword | Ιδιωτικά σχολεία | el |
dc.description.abstracttranslated | For the past few decades, the modernization of education has been an urgency. The transformation of educational systems in order to keep up with the societal changes has been undergoing in every kind of level. Starting up with the management level, the total quality management, constitutes a differentiated and updated model which focuses on the users of services and the satisfaction of their needs. The purpose of the present thesis, is the investigation of the rate at which total quality management can be applied to private primary schools. This investigation was triggered by the investigator's perennial occupation in Attica’s private schools. The survey consists of two parts. The first part deals with bibliography thatis related to the meaning of quality, the total quality management and their applications to education and the educational specific features. The second part, presents the survey which is based on a sample of 100 teachers in primary education. For its conduction, a questionnaire from a corresponding study has been used, the results of which were analyzed with the statistic model SPSS STATISTICS 17.0. The thesis ends with the conclusions made and some proposals which could be lead to further investigation of the subject or even be applied in order to reach a more efficient application of the total quality management principles in education. | el |