Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΦούνταλη, Αναστασία
dc.contributor.authorΜπότσαρη, Αναστασία
dc.date.accessioned2021-01-04T10:30:03Z
dc.date.available2021-01-04T10:30:03Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5524
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η έρευνα υλοποιήθηκε διαδικτυακά με τη συλλογή δεδομένων μέσω ερωτηματολογίων αυτοαναφοράς. Το υπό έρευνα δείγμα αποτελείται από 124 άτομα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν,έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής βιώνουν ήπια Επαγγελματική Εξουθένωση,η οποία πιθανόν να προκαλείται από τις υφιστάμενες οικονομικές συνθήκες.Μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει στους νεότερους ηλικιακά εκπαιδευτικούς καθώς και στους αναπληρωτές.Η συνεισφορά ορισμένων διαστάσεων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της Επαγγελματικής Εξουθένωσης αποδείχτηκε υψίστης σημασίας.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΣυσχέτιση εννοιώνel
dc.subject.keywordΕιδική αγωγήel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕνσυνειδητότηταel
dc.subject.keywordEmotional intelligenceel
dc.subject.keywordBurnoutel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this researchis to study and correlate the concepts of Emotional Intelligence and Professional Burnout among Greek Special Education teachers of Elementary and Secondary Education. The research was carried out on the web with the collection of data through self-reference questionnaires. The sample under research consists of 124 people. The results obtained indicate that Special Education teachers experience a mild Professional Burnout probably due to the present financial situation. The problem seems to increase among younger as well as substitute teachers. The contribution of certain features of Emotional Intelligence to the prevention of and dealing with the Professional Burnout has proved to be of the highest importance.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"