dc.contributor.advisor | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Φούνταλη, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Μπότσαρη, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2021-01-04T10:30:03Z | |
dc.date.available | 2021-01-04T10:30:03Z | |
dc.date.issued | 2019-02 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5524 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η έρευνα υλοποιήθηκε διαδικτυακά με τη συλλογή δεδομένων μέσω ερωτηματολογίων αυτοαναφοράς. Το υπό έρευνα δείγμα αποτελείται από 124 άτομα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν,έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής βιώνουν ήπια Επαγγελματική Εξουθένωση,η οποία πιθανόν να προκαλείται από τις υφιστάμενες οικονομικές συνθήκες.Μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει στους νεότερους ηλικιακά εκπαιδευτικούς καθώς και στους αναπληρωτές.Η συνεισφορά ορισμένων διαστάσεων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της Επαγγελματικής Εξουθένωσης αποδείχτηκε υψίστης σημασίας. | el |
dc.format.extent | 129 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εξουθένωση | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Συσχέτιση εννοιών | el |
dc.subject.keyword | Ειδική αγωγή | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ενσυνειδητότητα | el |
dc.subject.keyword | Emotional intelligence | el |
dc.subject.keyword | Burnout | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this researchis to study and correlate the concepts of Emotional Intelligence and Professional Burnout among Greek Special Education teachers of Elementary and Secondary Education. The research was carried out on the web with the collection of data through self-reference questionnaires. The sample under research consists of 124 people. The results obtained indicate that Special Education teachers experience a mild Professional Burnout probably due to the present financial situation. The problem seems to increase among younger as well as substitute teachers. The contribution of certain features of Emotional Intelligence to the prevention of and dealing with the Professional Burnout has proved to be of the highest importance. | el |