dc.contributor.advisor | Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μπαμπούρης, Μαριος | |
dc.date.accessioned | 2020-10-20T08:06:24Z | |
dc.date.available | 2020-10-20T08:06:24Z | |
dc.date.issued | 2020-08-28 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) | el |
dc.title | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μαστοροκώστας, Πάρις | |
dc.contributor.committee | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Unreal Engine 4 | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | First – Person Shooting | el |
dc.subject.keyword | FPS | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Gaming | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη παιγνίου | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presented | el |