dc.contributor.advisor | Μετάφας, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κάκαρης, Ιωάννης-Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2020-07-29T07:16:34Z | |
dc.date.available | 2020-07-29T07:16:34Z | |
dc.date.issued | 2020-06-30 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5358 | |
dc.description.abstract | Το αντικείµενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο σχεδιασµός και η ανάπτυξη ενός top-down 3D video game µε χρήση της µηχανής παιχνιδιού Unity και της γλώσσας προγραµµατισµού C#. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση των φοιτητών µε την λογική του αντικειµενοστραφούς προγραµµατισµού καθώς και τη διαδικασία της σύνθεσης ενός πλήρους ηλεκτρονικού παιχνιδιού υπολογιστή, η οποία συµπεριλαµβάνει την δηµιουργία C# scripts, τον χειρισµό του προγράµµατος Unity editor και την επεξεργασία ήχου και εικόνας. | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρονική | el |
dc.title | Σχεδιασµός και ανάπτυξη top-down 3D video game, µε χρήση της unity game engine και της γλώσσας C# | el |
dc.title.alternative | Design and development of a 3D top-down video game, using unity game machine and C# | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πατρικάκης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | 3D video | el |
dc.subject.keyword | Γλώσσα προγραμματισμού C# | el |
dc.subject.keyword | Unity3d | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Visual Studio | el |
dc.description.abstracttranslated | The aim of this thesis was to design and develop a top-down 3D video game using the Unity game engine and the C# programming language. Its scope is the familiarization of students with the philosophy of object-oriented programming, as well as the process of manufacturing a fully featured computer video game, which consists of the creation of scripts in C# and the operation of the Unity editor, including graphics and sound processing. | el |