Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜουρούτσος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΒασίλης, Μάριος
dc.date.accessioned2020-07-15T08:39:25Z
dc.date.available2020-07-15T08:39:25Z
dc.date.issued2020-07-01
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5320
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό επηρεάζει τις επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, εστιάζεται η προσοχή στην έννοια της επιχειρηματικότητας, αναλύοντας ορισμένες μορφές και είδη της. Αναφέρονται επίσης, οι πολύπαθες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα της κρίσης και η δυσκολία χρηματοδότησης τους, καθώς οι μορφές χρηματοδότησης αυτών των επιχειρήσεων. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρηματικής στρατηγικής διοίκησης και πως μέσω μιας επιλογής στρατηγικής, μια επιχείρηση ή οργανισμός δημιουργεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για να φτάσει τελικά στο όραμα του. Τελειώνοντας, αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και το ρόλο που διαδραματίζει το διαδίκτυο εν γένει στην εξέλιξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΗ σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.committeeΠαπαηλίας, Θεόδωρος
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"