Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΠερήφανος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2020-06-24T07:58:52Z
dc.date.available2020-06-24T07:58:52Z
dc.date.issued2020-06-19
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5292
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Μεταξύ διαδικτυακών, τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών και έντυπων μέσων επικοινωνίας, ο μέσος καταναλωτής βλέπει εκατοντάδες διαφημίσεις καθημερινά. Παρόλο που πολλοί καταναλωτές τις βρίσκουν ενοχλητικές, οι διαφημίσεις διαδραματίζουν εξέχοντα ρόλο στη διαμόρφωση απόψεων για ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών , από τα προϊόντα έως την πολιτική. Η διαφήμιση υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό πολλά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων των ειδησεογραφικών μέσων ενημέρωσης, της τηλεοπτικής βιομηχανίας, των εταιρειών μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο και των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης, συμβάλλοντας σημαντικά στα έσοδά τους και ως εκ τούτου είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ανάπτυξής τους. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η έννοια της διαφήμισης, ο σκοπός και ο ρόλος της στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, τα διαθέσιμα διαφημιστικά μέσα και η αποτελεσματικότητά της, ενώ επίσης εξετάζεται και ο τρόπος που επιδρά στις πωλήσεις.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.titleΗ διαφήμιση ως τεχνική πώλησηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.committeeΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.committeeΠαπαηλίας, Θεόδωρος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΠωλήσειςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.description.abstracttranslatedAdvertising is a paid process that uses strategies and messages about the benefits of a product or service with the primary purpose of promoting it and influencing the behavior of the target audience. Between online, television, radio and print media, the average consumer sees hundreds of ads daily. Although many consumers find it annoying, ads play a prominent role in shaping opinions on a wide range of categories, from products to politics. Advertising greatly supports many foundations, including the news media, the television industry, search engine companies and social networking sites, making a significant contribution to their revenue and therefore vital to sustaining their growth. This paper analyzes the concept of advertising, its purpose and role in the promotion of products and services, the available advertising media and its effectiveness, as well as the way it affects sales.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"