Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Ηγεσία: συναισθηματική νοημοσύνη και μη λεκτική επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της μη λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, ως χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διοίκησής τους. Σκοπός της εργασίας ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Ηγέτης - Οργανωσιακή κουλτούρα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-17)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης τη σχέση ανάμεσα στο κυρίαρχο Στυλ Ηγεσίας των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική ικανοποίηση των υπαλλήλων τους. Ειδικότερα, ...
Ηγεσία & συναισθηματική νοημοσύνη στην επιχείρηση - οργανισμό: η περίπτωση του Πολεμικού Ναυτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-19)
Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των εννοιών της ηγεσίας, της «συναισθηματικής νοημοσύνης», της «επικοινωνίας» και της «λήψης αποφάσεων» σε Οργανισμούς, Επιχειρήσεις, στον ιδιαίτερο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων ...
Ηγεσία και συναισθηματική νοημοσύνη στους οργανισμούς υγείας και κοινωνικής πρόνοιας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Η ηγεσία είναι μια δυναμική κατάσταση, που ποικίλλει ανάλογα με τις καταστάσεις και τις αλλαγές που συμβαίνουν μέσα σε έναν οργανισμό και που διαμορφώνουν ανάλογα τη συμπεριφορά των ηγετών και των υφισταμένων τους. (Ζαβλανός ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ...