dc.contributor.advisor | Θεοδωρακάκος, Ανδρέας | |
dc.contributor.author | Κατιρτζόγλου, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Δασκαλάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2020-03-10T11:30:12Z | |
dc.date.available | 2020-03-10T11:30:12Z | |
dc.date.issued | 2020-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5230 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την περιγραφή καθώς και την πειραματική μέσω διαδικασίας δοκιμής μελέτη του δίδυμου αξονοστρόβιλου κινητήρα (Turboshaft) της κατασκευάστριας εταιρείας “PRATT & WHITNEY” με κωδική ονομασία PT6T-3B/6. Ο εν λόγο κινητήρας αποτέλεσε τεράστια επιτυχία και εγκαθίδρυσε την κατασκευάστρια εταιρεία μιας από τις κορυφαίες στο χώρο των κινητήρων και πρωτοπόρα στην παγκόσμια αγορά ελικοπτέρων, εξαιτίας της υψηλής απόδοσης και αξιοπιστίας, του. Η βασική έκδοση ενός κινητήρα PT6T απαρτίζεται από δυο τμήματα παραγωγής ισχύος τα οποία συνεργάζονται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων μέσω ενός συστήματος πολλαπλής σύμπλεξης, επιτρέποντας έτσι την ενιαία αλλά και μεμονωμένη λειτουργία των κινητήρων αναλόγως την βούληση και τις συνθήκες. Στα πλαίσια της εκπόνησης πειραματικής μελέτης, περιγράφεται αναλυτικά το πιστοποιημένο δοκιμαστήριο κινητήρων (Test Cell) της Ε.Α.Β καθώς και τα όργανα ελέγχου και καταγραφής αυτού, στο οποίο απαιτείται η ένταξη του κινητήρα για την απαιτούμενη διεξαγωγή των ελέγχων που αφορούν την πιστοποίηση καλής λειτουργίας και την μέτρηση απόδοσης του πριν αποδοθεί για χρήση. Από τις δοκιμές που θα διεξαχθούν θα αντλήσουμε τα απαιτούμενα στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν στον υπολογισμών διαφόρων παραμέτρων ώστε να αξιολογηθεί ο κινητήρας ως λειτουργικός ή μη. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θέρμες ευχαριστίες στην Ε.Α.Β (Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία) και ιδιαίτερα στο προσωπικό και τους επικεφαλής των τμημάτων του “Δοκιμαστηρίου Αεροκινητήρων” 100.000lbs. και “Αεροκινητήρων “ για την πολύτιμη βοήθεια που μας παρείχανε στην αποπεράτωση αυτής της εργασίας με την συνδρομή τους σε πληροφορίες , βιβλιογραφίες και την άδεια να παραβρεθούμε στην διαδικασία δοκιμής του εν λόγω κινητήρα. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Αεροναυτική::Αεροπλάνα | el |
dc.title | Αναλυση λειτουργιας αξονοστροβιλου κινητηρα (Turboshaft) PRATT & WHITNEY PT6T-3B-6 | el |
dc.title.alternative | Functional description of turboshaft engine PRATT & WHITNEY PT6T-3B-6 | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος | |
dc.contributor.committee | Τσολάκης, Αντώνιος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Κινητήρες | el |
dc.subject.keyword | Αντλίες καυσίμων | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
dc.subject.keyword | Αξονοστρόβιλος | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this thesis is to describe, as well as to test, the experimental design of a twin-axis turbocharged engine (Turboshaft) by the manufacturer “PRATT & WHITNEY” under the code name PT6T-3B / 6. This engine has been a huge success and has established itself as one of the leading engine manufacturers and pioneers in the world helicopter market because of its high performance and reliability. The basic version of a PT6T engine consists of two power generating units that work together with a gearbox via a multi-clutch system, allowing the engines to operate in a single and individual way depending on the will and circumstances. In the limits of the experimental study, the H.A.I 's Certified Engine Test Cell is described in detail as well as its monitoring and recording equipment, which requires engine integration for the necessary tests to be carried out for good certification. operation and performance measurement before being assigned for use. From the tests to be carried out, we will derive the necessary data to be used in calculating various parameters to evaluate the engine as operating or not. We would like to express our warm thanks to H.A.I (Hellenic Aerospace Industry) and especially to the staff and heads of the 100,000Lbs Engine Testing Departments. and "Motors" for the valuable help they have provided us in order to complete this task by contributing to information, bibliographies, and permission to attend the test process of this engine. | el |