Show simple item record

Πρότυπα εκπαίδευσης ελλήνων ναυτικών – Κριτήρια επιλογής επάνδρωσης πλοίων

dc.contributor.advisorΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.advisorΓεωργούλης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΦιστέ, Βιργινία
dc.date.accessioned2020-02-25T11:54:50Z
dc.date.available2020-02-25T11:54:50Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5213
dc.description.abstractΗ ναυτιλία από τη φύση της είναι η πιο διεθνοποιημένη μορφή βιομηχανίας που υπάρχει. Οι σύγχρονες τάσεις του διεθνούς εμπορίου έχουν ως αποτέλεσμα να φέρουν τις θαλάσσιες μεταφορές σε πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ παράλληλα ενισχύουν τον ήδη διεθνοποιημένο χαρακτήρα της ναυτιλίας. Η ανάπτυξη του εμπορίου σε συνάρτηση με το διεθνή χαρακτήρα της ναυτιλίας φέρουν πολύ νωρίς στην επιφάνεια την ανάγκη για την θέσπιση ενός κοινού κανονιστικού πλαισίου, βάση του οποίου θα εκτελούνται όλες οι σχετικές εργασίες του εμπορίου και της ναυτιλίας. Βάση ανάπτυξης και δημιουργίας αυτού του πλαισίου είναι ο διεθνής ναυτιλιακός οργανισμός, όπου μέχρι και σήμερα αποτελεί τον κύριο ναυτιλιακό οργανισμό, όσον αφορά τη νομοθεσία των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων. Ο διεθνής χαρακτήρας της ναυτιλίας και οι διάφορες εθνικότητες που απαρτίζουν το παγκόσμιο ναυτικό στόλο σήμερα φέρουν στην επιφάνεια το ερώτημα, κατά πόσο οι διάφορες χώρες και στη συνέχεια οι σχολές εμπορικού ναυτικού καλύπτουν τα ελάχιστα κριτήρια εκπαίδευσης που πρέπει να έχει ένας εργαζόμενος στο πλοίο. Η εκπαίδευση αποτελεί βασικό πυλώνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας. Είναι σημαντικό όλοι οι ναυτικοί ανεξαρτήτου εθνικότητας να έχουν εκπαιδευτεί πάνω σε κοινά πρότυπα εκπαίδευσης για την ασφαλή εκτέλεση των καθηκόντων τους Στη συγκεκριμένη εργασία, γίνεται μια προσπάθεια ομαδοποίησης και παρουσίασης του διεθνούς χαρακτήρα της ναυτιλίας, με τέτοιο βαθμό ώστε να υπάρχει μια συνοχή μεταξύ, ακολουθώντας μια λογική σειρά παρουσίασης. Στο πρώτο μέρος γίνεται η ανάλυση για την διεθνή σύμβαση για την εκπαίδευση και την πιστοποίηση των ναυτικών. Η ανάλυση βασικών όρων, και διαδικασιών υιοθέτησης και προσαρμογής των διεθνών κανόνων στο τοπικό πλαίσιο. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η ιδιαίτερη μορφή του ναυτικού επαγγέλματος και οι συμβάσεις ναυτικής εργασίας που το προστατεύουν. Στο τρίτο κεφάλαιο θέτονται τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας που αφορούν τα κριτήρια που έχουν οι ναυτιλιακές εταιρείες για την επιλογή πληρωμάτων.Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια τάση πιστοποίησης της ποιότητας τον υπηρεσιών και του περιβάλλοντος που παρέχουν οι εταιρίες ως χώρος εργασίας. Το ναυτικό επάγγελμα από τη φύση του είναι ιδιόμορφο και με πολλές ιδιαιτερότητες και κινδύνους, είναι λοιπόν υψίστης σημασίας να αναζητείται η ποιότητα ως προς το χώρο εργασίας με σκοπό τη μείωση των 6 ατυχημάτων και στη συνέχεια την ασφαλή μεταφορά του φορτίου και σαφώς να επιδιώκεται η προστασία του περιβάλλοντος. Ο τομέας της ασφάλειας και ποιότητας συσχετίζεται άμεσα με τον ανθρώπινο παράγοντα και μες το κατά πόσο το πλήρωμα είναι άρτια εκπαιδευμένο. Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι και θα συνεχίσει να είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο στην εγγύηση της ποιότητας των δραστηριοτήτων στη θάλασσα. Γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης των βασικών κριτηρίων επιλογής των πληρωμάτων, όπου η συγκρότηση πολυεθνικών πληρωμάτων είναι πλέον αναγκαία συνθήκη και δεδομένο στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι σαφές ότι η επιλογή εξαρτάται άμεσά από τη σημαία νηολόγησης ενώ είναι και θέμα στρατηγικής και κουλτούρας της εκάστοτε εταιρείας. Ζητούμενο είναι να παρουσιαστεί και να αποδειχθεί ότι οι γνώσεις, οι δεξιότητες και η ναυτοσύνη των ναυτικών είναι ανεξάρτητα χαρακτηριστικά της εθνικότητας.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μεταφορές::Ναυτιλίαel
dc.titleΠρότυπα εκπαίδευσης ελλήνων ναυτικών – Κριτήρια επιλογής επάνδρωσης πλοίωνel
dc.title.alternativeEducation of Greek seafarers – Criteria for seafarer’s employmentel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΝαυτική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝαυτική κατάρτισηel
dc.subject.keywordInternational maritime organizationel
dc.subject.keywordΝαυτικοίel
dc.subject.keywordΝαυτική εργασίαel
dc.subject.keywordΣυμβάσεις εργασίαςel
dc.subject.keywordΕπιλογή προσωπικούel
dc.subject.keywordΝομοθεσίαel
dc.description.abstracttranslatedThe international trade have brought maritime transport to a leading role. The international nature of shipping and the different nationalities that consist the global fleet today raise the question of whether the different countries and subsequently the seafarers' schools meet the minimum training criteria that a seafarer must meet. It is important that all seafarers of all nationalities have been trained in common training standards for the safe performance of their duties. In recent years there has been a tendency to certify the quality of services and the environment provided by companies as a workplace. The maritime profession is by its nature peculiar and with many peculiarities and risks, so it is of the utmost importance to look for quality in the workplace in order to reduce accidents and then safely transport cargo and clearly seek to protect it. environment. The safety and quality is directly related to the human factor and whether the crew is well trained. The human factor is and will continue to be the most important asset in guaranteeing the quality of activities at sea. An attempt is made to present the basic criteria of crews selection, where the establishment of multinational crews is now a necessary condition given the shipping industry. It is clear that the choice depends directly on the flag of registration and is also a matter of strategy and culture of the company. The purpose of this study is to that the knowledge, skills and sailing are independent characteristics of nationality.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"